• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verlengsnoers zijn detail avonturen

Zo vandaag met dank aan de buienradar een gat van een uur gevonden waarin het droog zou blijven. Ik heb vandaag geprobeerd de schade te herstellen welke ik links aan de zijkant heb opgelopen door een "jonge man" welke tegen mijn wagen aanhing! Ik ben niet geheel ontevreden. De foto van de schade had ik al gepost in het wat heb ik vandaag gedaan topic!

1) Schade (terwijl ik bezig was zag ik dezelfde strepen/krassen) richting mijn deur dus die ook maar opgepakt)
L1050209-1_zps4457a3df.jpg


2) De gebruikte spullen *doet me herinneren dat ik de pads nog moet schoonmaken*
L1050217-1_zpsb24bd748.jpg


3) Het resultaat! Niet geheel ontevreden! Maar beter dan het was en gezien de tijd wel ok! Moet echt beter mijn spullen organiseren want kon bepaalde dingen niet vinden! Normaal is alles spik en span zelfs hoe ik mijn spullen opberg!
L1050223-1_zpsb498070c.jpg


Hopen dat ik de volgende keer rustiger en georganiseerder aan de slag kan :)
 
Goed bezig! Ziet er op de foto top uit!
Ik heb eventueel nog een schuurblokje en schuurpapier om te wetsanden als je de kras wil gaan opvullen mocht het nodig zijn.