• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschillen Dodo Juice Detailersprays

Die stickers zijn gemaakt met een Dymo 450.
Je koopt doorzichtige stickers van Dymo, wel een beetje aan de prijs maar dan krijg je dit.
Ze kunnen echter niet tegen chemicaliën, wel tegen water e.d.
 
Ik neig nu naar Red Mist omdat deze fris en fruitig oogt, lekker ruikt en makkelijk verwerkbaar is. Waarschijnlijk komen er wel meer, kleine stapjes dit keer
 
Alle koffers en tassen zijn vol en er komt pas weer ruimte wanneer er iets op is, maar de voorraadkast is groot en sterk.
Bekijk bijlage 85547

Minder wc papier en geen strijkbout en daar passen wel een paar kannetjes :p

Dit is echt leuk om te zien.
Dit was 27 juli 2016
Collectie Voorraad 2016-07-06.JPG


Dit is 20 maart 2017
WP_20170320_16_45_53_Pro.jpg
 
@Istnogferarie Even een serieuze vraag, wat vindt jij van Future Armour?
Heb je deze al eens getest, kun je me daar een gedetailleerde mening over geven?
Alvast bedankt :).

Zo niet, iets anders wat je me kunt aanraden buiten Red Mist?
 
@Ferdy (of was het Stijn ;))

Heb er nu een flesje Future Armour doorheen gewerkt en ben aangenaam verrast. De geur is lekker maar ook erg verslavend. Het product laat zich erg makkelijk en goed verwerken. Eigenlijk is het WetCoat maar dan blauw en van het betere merk ;)
Heb het op een setje velgen gebruikt en die zijn na 6 weken nog steeds beschermd. Heb het op een auto gebruikt welke 3 weken later door de wasstraat is gegaan dus kan niks over die standtijd zeggen. Het is simpelweg opsprayen, uitwrijven met een doek en afspuiten met de hd. Het uitwrijven met een doek is echt een must anders ben je net als mij 300-400 ml voor een auto kwijt en dan is het een duur goedje. Het moet lukken met 50-75 ml per auto.

Andere voorstellen zijn er zat hoor ;) Acrylic Spritz is er nog een die erg goed presteert. Vergelijkbaar met Red Mist maar iets minder 'nat' maar meer standtijd. En natuurlijk Carnauba Glaze. Dit is een regelrechte show-er. Tis wel effe ellebogen om mooi te verwerken maar het resultaat :eek::eek:
 
  • Leuk
Reactions: StijnV en Ferdy
@Istnogferarie Even een serieuze vraag, wat vindt jij van Future Armour?
Heb je deze al eens getest, kun je me daar een gedetailleerde mening over geven?
Alvast bedankt :).

Zo niet, iets anders wat je me kunt aanraden buiten Red Mist?

Waar ben je naar op zoek? Beetje off topic gezien het merk maar ik zou ook als optie de Sonax Brilliant Shine Detailer bekijken (eventueel 70/30 gemixt met Chemical Guys V07, voor extra glans).

Ik ben erg onder de indruk van de performance, dit is dag 1:
20170304_164800.jpg


En dit is na drie weken, maar 600 km ofzo maar wel buiten gestaan:
20170321_090116.jpg
 
Ik ben op zoek naar een snelle boost voor mijn wax laag na het wassen, gewoon even net dat vleugje extra.
Sonax brilliant shine heb ik ook op de verlanglijst, de Future armour leek mij ook wel wat.
Heb op dit moment de Surf city speed demon, maar wil graag iets anders proberen.
Keuzes, keuzes.

Binnenkort maar nog eens kijken wat er weg kan uit mijn collectie.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Tja dan is er inderdaad keuze genoeg! Ik heb red mist, carnauba glaze en poorboys qd+ afgelopen jaar naast elkaar aangebracht. Red mist had de langste performance, carnauba glaze zag ik weinig toevoeging op zilver en minste performance en de qd+ gaf dat echte gladde 'just waxed' gevoel en rook en verwerkte naar mijn mening het fijnste.
 
@Ferdy - Als ik mijn bescheiden mening mag geven; Ik heb ook een aantal dingen geprobeerd voor ''na het wassen'', zoals RedMist / Acrylic Spritz / verschillende detailers mét en zónder toevoegingen / etc.

* Eerlijk gezegd deden deze allemaal vrij weinig tot niks aan de looks. (Misschien wél op een auto die niet in de LSP staat, maar wie van ons heeft dat nou? :p )
* Qua bescherming vind ik het matig, maar het zal je wax wel even ontzien.
* Sommige maakte de lak wél lekker glad. (Boeie!)

Sinds ik Bathe+ aanbreng middels foamen, ben ik aardig verwend met hoe makkelijke je een boost kan geven. Naast deze boost zijn de hydro fobische eigenschappen ook erg mooi en die behaalde ik niet met mijn gebruikelijke Collinites.

Ik foam de auto met Artico Magico, spoel af met de HD, handwas en opnieuw afspoelen met HD. Vervolgens foam ik Bathe+ (1:10), rook een peukie en lul slap tegen mezelf, spoel de boel weer met de HD af.
Hierna spoel ik lekker de auto af met de tuinslang om het water af te voeren, wat nu best wel lekker gaat omdat de boel sheet als een malle. :p

De standtijd heb ik nog niet goed kunnen testen. Dit omdat ik de laatste keer ná 1,5 week nog betere sheeting/beading zag als die de wax kon geven, maar toen met één-of-andere Detailer van Surf City aan de gang ging en alle beading/sheeting toen finaal naar de knoppen was. Maar, ik verwacht zeer zeker dat het 2-3 weken makkelijk blijft werken. (VERWACHT)
 
Is het heel dom als ik fo'show eens in de zoveel wasbeurten (2x per week is normaal geloof ik, therapie...) als drooghulp gebruik? En zeer tevreden ben over het resultaat daarvan vwb de 'boost?'

oh ja en ook sorry voor de vervuiling van het topic :p