• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

vervangend product gezocht voor dodo juice fantastic plastic.

Wat bedoelen jullie/ze met eerste goed schoonmakeb?

Na het wassen revive er op of eerste ontvetten? Lijkt me onlogisch om he deurrubbers te ontvetten?
 
Ik ontvet/maak de rubbers schoon met APC (poor boys) concentratie 1:15 en dan breng ik Auto finesse revive aan. Mocht je geen APC in huis hebben zou ik de rubbers gewoon goed meewassen. Hou er wel rekening mee dat ze wat af kunnen geven...
 
Yip die heb ik!

Niet met Gyeon Prep?

Denk dat revive in de volgende bestelling zit, samen met Purple haze :-D
 
M135;n409646 zei:
Zou dat revive ook niet goed op je banden werken is immers ook rubber?!

Dit is ook zeker mogelijk, geeft ook een mooi resultaat, alleen vond ik de standtijd hiervan niet zo heel lang, daarom heb ik voor mijn banden Gyeon Tire aangeschaft, hiervan heb ik ook een topic gemaakt.
https://forum.Carclean.com/threads/gyeon-tire.14239/
 
M135;n409644 zei:
samen met Purple haze :-D
WAAT?? Mooie wax hoor!:)^

Wat Ric zegt, gewoon met APC. Ik doe als ik de auto ook ga waxen tijdens het voorwassen (wat vaak gewoon het nat maken van de auto is;)) de delen die ik met revive wil doen inspuiten met APC en dan met kwastjes aan de gang. Dan weer afspoelen en met de emmers en spons aan de slag. Prep zou ik niet op je rubbers doen, maar het kan best op bijvoorbeeld je koplampen, want daar werkt Revive ook erg goed. En op je banden inderdaad, maar dat is al aangehaald.

Kleine opmerking over Auto Finesse, ik ben fan van ze, maar ik zie steeds vaker berichten opduiken dat ze niet echt trouw zijn wat betreft leveranciers. Er kan in theorie dus weldegelijk een verschil zitten tussen het potje revive wat ik heb en het potje wat iemand heeft die klaagt over standtijd!
 
Tippie van Ric325i die purple haze pro. Dus dat wil ik wel eens proberen gezien zijn eerdere uitmuntende tips.

Al ben ik met de collinite 476s enorm tevreden. Heb de afgelopen dagen door de sneeuw en zout heengereden en nog steeds parelt het prachtig op de lak.
Vrij verontrustend wat je vertelt over AF!
 
Gelijk heb je. Wat mij betreft is een deel van de lol van het poetsen het uitproberen van nieuwe producten en Dodo maakt het met de panel pots financieel erg makkelijk. (praktisch zijn het ondingen, maar goed;))

Dit soort berichten worden nooit echt ontkracht of bevestigd. Je moet zeker niet zomaar alles geloven wat iedereen op internet slingert, maar het komt dermate vaak voorbij dat je bijna zou zeggen; waar rook is, is vuur. Maar meer dan een zijdelingse opmerking is het wat mij betreft niet. Als mijn potje revive ooit (je hebt erg weinig nodig) op is, koop ik gerust een nieuwe zonder me druk te maken waar deze mogelijk gemaakt is. Of misschien ben ik avontuurlijk en koop ik een bakje Dodo trim glaze.