• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwijderd PB'S Bug Squash je waxlaag

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.017
193
45
Vandaag na een meeting gehad te hebben de auto maa reven snel mug vrij gemaakt.

Dus auto natgespoeld, PB's Bug Squash erop gesprayed (1:4) en ongeveer na 3 minuten de gehele auto gewassen (2 emmers met washmitt & tech wash).

Nu viel me bij het afspoelen op dat er op de plekken waar ik de Bug Squash had geneveld er totaal geen beading meer was terwijl ik afgelopen zaterdag de gehele auto nog een full detail heb gegeven met een Natty's Paste en daaroverheen Collinite 845 wax laag :weetniet

Klopt het dat de Bug Squash zo ernstig de wax laag aantast of is er wat anders aan de hand - want het kan toch niet dat na een 1000km alle wax op precies die plek weg is ?

Gr. Arjan
 
Ik gebruik het zelf sinds kort bijna bij iedere wasbeurt, maar ik moet zeggen dat ik zelf nog niet ondervonden heb dat het de waxlaag aantast.
Er wordt wel gezegd dat het de waxlaag aantast.


topic "bug squash vraagje" linkje