• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vlekjes op ruiten rondom verwijderen; geen kalk!

rodders zei:
Niet direct nodig, glas is vele malen harder dan lak. Mezzo en finale zullen zo goed als geen effect hebben op het glas, zeker niet handmatig.

inizo heeft ook zogoed als geen effect op het glas ;). Het is het ' vuil' wat nu met de inizo is weggeslepen en niet het glas.
 
Met inizio kan je toch al wat gaan proberen, ik heb op de ruiten van mijn focus veel geprobeerd ivm met het polijsten van glas. Inizio geeft een kleine verbetering. Handmatig zal het inderdaad geen glas verwijderen, maar wel de in geëtste vervuiling
Het beste resultaat voor de ruitenwisser krassen is te behalen met de rotary, diamondbrite polish en surbuff pads. Al deze producten en een hele hoop tijd.
 
ik heb dit ook op mijn achterraam van mijn pick up ! hmm :-(
ik heb het al gekleid en gereinigd en vooraan is het daarmee weggegaan ,maar achteraan wilt het niet weg
 
Idd inizio of forza op oranje, en de vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon. Zijn ingedroogde waterdruppels (auto door vorige eigenaar gewassen in de hete zon met een hete vooruit waar de druppels ingebrand zijn)
 
CarPro heeft Ceriglass Polish wat ook goed werkt. Denk dat je het resultaat kan vergelijken met de Forza.
 
Ff nog een update: alleen met inizio op geel of oranje gaan de vlekken eruit. Ook propolish van poorboys heeft geen uitwerking op de vlekjes.
Ik laat de resultaten nog wel zien.:ja