• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[VOL] Testers voor nieuwe klei

Ik hoop dat het unieke van deze klei naar boven zal komen in de recensies. Er zijn al een aantal kleien beschikbaar natuurlijk, en om je te onderscheiden heb je toch dat beetje extra nodig. Ik ben dus benieuwd waar dat zal liggen: prijs? geur? betere vuilopname?

Ik kijk dus uit naar de recensies. :) bedankt vast.
 
Zonder er ook nog maar een moment mee gewerkt te hebben, zou ik zeggen dat deze klei zich enigszins onderscheidt door zijn zachtheid.
Voor de rest van de persoonlijke ervaring met de klei moet ik nog een dagje geduld hebben.
 
Ik heb vandaag mijn auto met de testklei gekleid, mij viel de zachtheid van de klei ook op. Ik vond het een fijne, milde klei die zeer makkelijk is in gebruik. Op hardnekkige stukken iets minder snel dan de bekende grijze klei.
 
Tim,

Zaterdag kunnen wij mijn auto ook nog als testobject gebruiken mocht je dat willen.
Is nog nooit gekleid zoals ik je gisteren vertelde dus daar kunnen wij wel wat mee denk ik zo, moeten wij alleen wel eerst de colonite 915 ervanaf poetsen. :-" :-"
 
Ik heb dankzij ThaBird gisteren ook een klein stukje ontvangen.

Zal hem aanstaand weekend eens proberen.