• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[VOL] Testers voor nieuwe klei

BlackPassat zei:
Binnen het uur volledig ingeschreven. Ga eens werken mannen:D

Misschien een idee om dit soort dingen te verloten in de toekomst? De meeste onder ons hebben namelijk geen tijd om zoals sommige elk uur op het forum te zitten. Misschien een in schrijving van 48 uur next time en vervolgens 10 man eruit loten?
 
Jammer dat ik deze post nu pas zie!

Ik ga zondag vroeg op om de C4 picasso een beurt te geven, eerste keer ook kleien voor deze auto.

- wassen met Gold class
- kleien met bildhamber regular en clay lube (eerst test spot want ik weet niet wat deze klei op de lak van mijn C4 doet)
- plaatselijk kleine krasjes behandelen met menzerna power finish of SSR1 op wit of orange
- black hole op zwarte pad
- collinite 845 op blauw en daarna collinite 915 of M16 met de hand.

Had deze klei dus best wel willen testen.......

Groeten GdV
 
Xizer zei:
Misschien een idee om dit soort dingen te verloten in de toekomst? De meeste onder ons hebben namelijk geen tijd om zoals sommige elk uur op het forum te zitten. Misschien een in schrijving van 48 uur next time en vervolgens 10 man eruit loten?

Bewust niet voor gekozen.
 
Wanneer kunnen we de klei eigenlijk verwachten?
Ik moet morgen met die porsche beginnen, anders kan ik de klei gebruiken op een rolls royce silver shadow II. Weet het bouwjaar niet precies maar meen rond 1985 ofzo maar ik weet niet wanneer ik die krijg maar als het goed is wel binnen nu en 2 weken.
 
Vandaag de klei opgehaald bij de Renault Tuning Club meeting waar Carclean.com ook aanwezig was.
Review volgt zsm, maar het eerste wat ik er over kan zeggen is dat het stinkt, zeer elastisch is en plakt!
Ben erg benieuwd wat het gaat doen, bedankt alvast CC :)^

Testklei.jpg
 
Beste allemaal,

Als ik vandaag de kleiblokjes opstuur, kunnen de uitverkorenen dan nog stees aan de tijdsvoorwaarde voldoen? Wel eerlijk antwoorden hè, anders is het niet fair tegenover een ander forumlid.
Het gaat dus om:
* Ivo's
* Dennis Blomaard
* Nicknameless
* Koko
* Soepergrover
* ThaBird
* FrFreak
* Tinus
( *RonRS heeft 'm al, heb ik begrepen)(* En LB ook, hoor ik net :schaam )
 
anders houd ik me aanbevolen, voor een avensis met 111.000 km op de teller nog niet eerder gekleid, kan hem gelijk vergelijken met andere merken
 
Ik kan me nog steeds aan de tijdslimiet houden :cool:

Het was de bedoeling om mijn auto er mee te doen, maar ik kan de Fiat Panda van m'n oma evt. als testobject gebruiken. Die is 2 jaar oud en nog niet gekleid (ook bijna geen wax etc.!).

Vergelijking op de motorkap bijv. zal gedaan worden met de Poorboys klei en Born Slippy, evt. ook nog met Spray & Wipe.
 
Ik neem maar aan dat binnen drie weken gerekend is vanaf 8 april.
Dus uiterlijk einde van de maand getest.

Moet wel lukken. Ik heb de auto van mijn zus als slachtoffer uitgekozen. De Peugeot heeft nog nooit iets van een detailbeurt
gehad; op zijn best is daar weleens een spons met Halfords shampoo over de lak gegaan.
Mocht dat onverhoopt toch niet lukken, dan wordt de auto van mijn pa gekleid en anders rijd ik nog wel
naar een ander forumlid die in dit topic heeft gepost.
 
Ben benieuwd hoe deze klei uit de tests zal komen.

Het kriebelt serieus bij mij maar heb zojuist te horen gekregen dat ik op 26 april een operatietje aan de elleboog zal moeten ondergaan. Minstens 3 weken out. :auw

Ik kijk er alvast enorm naar uit om de productjes weer te laten botvieren. :)
 
De klei is vandaag naar iedereen van de lijst verstuurd, die 'm nog niet had ontvangen. Iedereen veel succes met testen! (en niet eraan ruiken :D )