• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volkswagen Golf VII R-Line 18 inch Salvador

Dekkie

Detailing addict
13 okt 2016
10
60
42
Naaldwijk
Ha Carclean luitjes,

Hierbij mijn nieuwe VW Golf 7 1.4 TSI R-Line uitvoering met 18 inch Salvador velgen, Bi-Xenon, Led achter, ACC en Park Assist (met camera).

Momenteel staat er een kleine 2000km op.

Ik was hem elke week (soms 2x). Dat is: afspuiten met hoge druk en met emmer lauw water en microvezel doek de rest van het vuil eraf halen. Die 18 inch velgen zijn ideaal met schoonmaken, je had past overal tussen.

Graag zou ik willen weten hoe ik op een eenvoudig manier de auto in deze staat kan houden.

gr. Erik
 

Bijlagen

  • 2.jpg
    2.jpg
    219,5 KB · Weergaven: 1.167
  • 3.jpg
    3.jpg
    208,9 KB · Weergaven: 1.280
  • 4.jpg
    4.jpg
    183,5 KB · Weergaven: 1.081
  • 6.jpg
    6.jpg
    197,6 KB · Weergaven: 5.290
  • 7.jpg
    7.jpg
    204,2 KB · Weergaven: 796
  • 8.jpg
    8.jpg
    147,7 KB · Weergaven: 764
  • 9.jpg
    9.jpg
    252,8 KB · Weergaven: 821
  • 10.jpg
    10.jpg
    181,3 KB · Weergaven: 723
  • 11.jpg
    11.jpg
    209,5 KB · Weergaven: 2.881
  • Leuk
Reactions: Ries
Welkom Dekkie!

Het onderhouden van een auto begint met goed wassen. Als je daar alle spullen voor hebt dan moet je een auto heel lang mooi kunnen houden. Er staan hier op het forum een aantal handleidingen en starterspakketten die je kan raadplegen.

In de basis komt het neer op:

Shampoo
Goede emmers. Eén voor het schone water, eentje om uit te spoelen en eentje voor de velgen.
Degelijke washandschoen.
Goede doeken.
Velgenborstels/kwasten

En dan zijn er nog veeel meer dingen die het leven makkelijker en beter maken. Velgenreiniger, wax, spraywax, foam gun, pre wash, etc.
 
  • Leuk
Reactions: Dekkie
Welkom poetser in spe

Ziet er goed uit die Golf!
Hier een handige stappenplannen om he auto mooi te houden.
Goed inlezen in dit forum en vragen gewoon stellen.

https://forum.Carclean.com/threads/nieuwe-en-verbeterde-stappenplannen-dodo-juice.17926/
 
  • Leuk
Reactions: Dekkie