• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Volvo lak en koplampen

sanderdetails

Detailing rookie
23 dec 2014
16
15
Momenteel poets ik Volvo's voor een garage. Prachtige autos maar soms wel harde lak zeg! Zeker vergeleken met een Mazda CX-5 die ik laatst heb gedaan, daar was mezzo op wit genoeg zelfs voor diepere krasjes. Soms schiet ik met Veloce op een gele pad nog tekort bij de Volvo's. Ik post even wat foto's zal er binnenkort wel wat meer maken! Ik heb ook voor het eerst een setje koplampen geprobeerd te herstellen, niet slecht voor de eerste keer! Jullie horen nog van me! Gr.
93b71595a0a73471797efcceef94b0e3.jpg
3a3b6d30340c5fc0e3c35aeabfd885a9.jpg
eacd87593092b44bdc5e66faea31686e.jpg
1f06c2bdfca3d6c37a9acc801ffc074c.jpg
d07ff261f6b09ede68a8129e1c09ffb6.jpg
81ad41923a180f0c4bf7b39d652b3f45.jpg
 
Mooi werk, Sander! Bij mij in de straat staat een metallic zwarte XC60 en de metallic daarvan is echt super mooi. En dat komt hier in dit laatste plaatje ook mooi naar boven, ik houd daarvan.

Kijk je wel uit met koplampen. Die ene heb je al veranderd van een rechtse in een linkse;)
 
Mooi hoor, lekkere flake pop ook.

Koplampen van Volvo's verweren behoorlijk snel.
De XC90 van mijn baas had er ook behoorlijk last van.
 
Altijd goed, een Volvo ;) Ik heb een S60 Ph1 met nog de glazen koplampen, maar daarna gebruiken ze inderdaad vooral kunststof. En ja, de lak vraagt ellebogenvet, knetterhard.
 
Frans ja zie wel vaker xc90's met dergelijke lampen, ik zou eens een foldertje moeten maken voor onder de ruitenwisser. Of misschien hebben ze bij diventa bella nog een vacature open staan voor een junior bandenzwart applicator manager. Tonie het stuur zat eerst ook links! Inmiddels rechts te vinden.