• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen en ook gelijk een vraag.

theun

Detailing rookie
26 apr 2015
3
0
Hallo ik ben Theun 45 jaar en ik rij een volvo s60
Nu wil ik graag een DAP 900 v3 kopen maar kan er nog niet goed uit komen welk pakket en wat ik er bij moet nemen.
De auto ziet er goed uit alleen erger ik mij aan de was krassen die wil ik graag kwijt.
Heeft er iemand wat tips.

conv_1917.jpg
 
Welkom Theun, Ik heb regelmatig volvos behandeld en kan je ten zeerste aanraden de power pack aan te schaffen. Bij de harde Volvo lak ga je de zwaardere producten nodig hebben. Zelfs oppervlakkige waskrassen zijn soms moeilijk weg te krijgen uit Volvo lak. Uiteraard is dit ook per auto verschillend dus pin me er niet op vast als je lak heel makkelijk te behandelen is! Maar van de power pack zal je geen moment spijt krijgen! Lees vooral even het stappenplan door op het forum, is heel leerzaam! Gr!
 
Bedankt voor u antwoord sanderdetails
Ik ga dus voor de power pack het kost ook maar een beetje meer en ik wil het gewoon goed hebben.
Ik heb de stappenplan ook bekeken en nog veel meer op het forum, maar het word er soms niet makkelijker op.
Ik wou wassen.
Dan kleien.
Dan polish
Dan black hole
Dan EX-P
Dan natty`s liquid bleu

Heb ik dan een goede keus gemaakt.
Of heeft er iemand een andere tip. [h=1][/h]