• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Rodney en Corolla T-Sport

Rodney95

Detailing rookie
20 apr 2016
14
15
28
Lopik
Hallo allemaal,

Ik ben Rodney, 20 jaar en ik kom uit Lopik (plaatsje vlakbij Utrecht). Heb zelf altijd als bijbaantje auto’s gewassen en gepoetst en deed zodoende ook wel eens auto van mijn ouders en verder deed ik niet veel met poetsen. Tot vorig jaar, ik kwam via een maatje terecht bij Carclean.com en ook het forum, na flink wat topics gelezen te hebben heb ik ook wat spullen aangeschaft en ben ik ook in het weekend eens de auto’s van anderen gaan poetsen.

Ook ben ik afgelopen jaar op de Summer Detail Day geweest, waarbij ik de smaak helemaal te pakken heb gekregen, ik heb namelijk een Dap 900 V3 Power Pack gekocht en sindsdien is de collectie qua poetsspullen aardig uitgebreid.
Na al het lezen op het Forum dus zelf besloten om ook een account aan te maken, zodat ik zo nu en dan eens een Show-off op het forum kan zetten etc.

Zelf rijd ik sindskort een Toyota Corolla T-Sport uit 2002 in de kleur Quick Silver, die ik (wanneer ik de tijd heb) ook eens goed onderhanden wil nemen, binnenkant is al zo goed als gedaan. Nu alleen nog tijd vinden voor de buitenkant...
 
Laatst bewerkt:
crssn.jpg

hierbij de foto van mijn Corolla, als ik em gepoetst etc heb zal ik meerdere foto's uploaden
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: GMToyota
Die ziet er al heel erg mooi uit.
Klopt, is door vorige eigenaar goed onderhouden. Heeft wel wat dingetjes zoals krassen etc maar daar valt nog wel wat aan te doen en tis inmiddels een auto van 14 jaar oud. Verder is het ook een kleur waar je niet snel swirls en dergelijke op ziet maar in goed licht zitten er toch een hoop swirls op en de metallic lak komt niet echt naar boven. Kortom er is dus nog wel verbetering mogelijk
 
Welkom!

Leuke auto zo'n Corolla T-Sport. Dat blokje trekt echt verslavend door vanaf 6000rpm. Echt toeren schreeuwertje, heerlijk!

Quick silver is een hele mooie poetskleur. Mijn moeder heeft een Yaris TS in die kleur gehad. Zit een mooi effect in als hij in de zon staat.
Veel poetsplezier!
 
Welkom!

Leuke auto zo'n Corolla T-Sport. Dat blokje trekt echt verslavend door vanaf 6000rpm. Echt toeren schreeuwertje, heerlijk!

Quick silver is een hele mooie poetskleur. Mijn moeder heeft een Yaris TS in die kleur gehad. Zit een mooi effect in als hij in de zon staat.
Veel poetsplezier!

Klopt! Dit is mijn eerste eigen auto, namelijk ivm school etc nog geen eigen auto gehad eerder. Wel vaak gereden met de Aygo van mn moeder, maar dan is zo`n Corolla echt wat anders en helemaal boven de 6000 toeren :D