• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen

niels_vdakker

Detailing trainee
9 nov 2015
13
35
Hallo allemaal,

Mijn is Niels en ik ben net 18 jaar.
Ik rijd een VW Golf mk1 cabriolet. Hoewel ik pas 2 maanden 18 ben heb ik de auto al meer dan een jaar (Ik heb mijn rijbewijs twee weken na mijn 17e gehaald). Toen ik hem kocht was het in alle opzichte een vrij slechte auto, nu we een jaar verder zijn ben ik best tevreden over hoe de auto erbij staat.
De auto is alpineweiss, de lak is echter niet erg netjes meer (gelukkig vrijwel geen roest). Ik heb echter het geld gewoon niet om de auto opnieuw te laten spuiten, daarbij vind ik het ook wel een beetje passen; de auto is al 33 jaar oud. Daarom ben ik aan de slag gegaan met verschillende schoonmaakmiddelen die ik hier heb besteld.
Foto van hoe de auto erbij staat:
Grotefoto-I8WHYY6O.jpg

Grotefoto-LJTCPG3E.jpg


Punten die ik nog wil doen:
- velgen definitief laten opknappen (dat gaat wellicht deze winter gebeuren, anders volgend jaar)
- bumpers laten opknappen

De reden dat ik me nu heb ingeschreven op dit forum is omdat ik wat hardnekkig vuil heb waar ik geen raad mee weet. Daarbij is mijn lak zoals eerder genoemd niet heel netjes meer overal, dus valt hier genoeg voor mij te leren.

Groet,

Niels
 
Hoi welkom Niels,

Mooie Golf.... Ik ben een groot fan van de eerste 2 Golf modellen..,. Mag je trots op zijn!