• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelronde

Jurgenp1

Detailing addict
17 sep 2016
31
68
28
Hee allen, ik ben Jurgen en woon in Barendrecht (net iets onder het prachtige Rotterdam haha). Ik volg al een tijdje jullie forum en website, maar nu mijn eerste auto een feit is, dacht ik dat ik ook maar eens een account aan moest maken.

Ik ben al bekend bij Carclean, ben er van de zomer geweest voor het verwijderen van verfspatten op de Micra van m'n moeder. Daar is me toen klei aangeraden na wat probeersels en dat heeft super gewerkt! Tijdens het onderzoek naar en oplossing hiervoor is bij mij de detailing vlam aangewakkerd, en dat vuurtje is zeker nog niet gedoofd.

Als trotse eigenaar een paar foto's van m'n eerste bolide:
2016-10-26 16.56.33-1.jpg
2016-10-26 16.56.42.jpg


(Ik weet dat het kenteken niet is afgeschermd, maar als jullie me op de weg tegenkomen kunnen jullie deze toch ook lezen)

Groeten,
Jurgen
 
Welkom soort van Rotterdammer!

Dat kenteken kunnen we inderdaad ook lezen als we je zien rijden. Maar het kenteken bij je introductie zorgt ervoor dat je niet je hele auto voor hoeft te stellen. Want de geïnteresseerde lezer kan dat nu makkelijk zelf nagaan via bijvoorbeeld de RDW of hier ;).
 
Laatst bewerkt:
@Emi Ja dat is inderdaad nog een mooie bijkomstigheid haha. Voel me wel aardig Rotterdammer hoor, daar liggen de "roots" haha
 
Forum??? forum??? Praatgroep :p. Welkom en veel lees en detail plezier.
Dat het slecht geneesbaar is, is een feit.
Ben ook begonnen doordat een vriend zich er mee bezig hield en ik het resultaat goed en verassend vond. :cool:
 
Van harte welkom op het forum Jurgen !
Je hebt een nette eerste auto leuk joh.
Veel lees , leer en poetsplezier gewenst :)