• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vraagje over Autoglym doeken

Martijn-GTi

Detailing rookie
20 sep 2009
274
0
Nou wil ik de volgende doeken wel hebben:

https://www.Carclean.com/product/Autoglym/Perfect_Polishing_Cloth_8_stuks_10600_100142

Heeft iemand ervaringen met deze doeken?
En als ik ze vergelijk met Poorboys world Deluxe Mega Towel??

En ik vraag me af, zijn deze doeken te wassen na gebruik??

Ik wil deze doeken hebben om het feit dat ik autoglymenthousiast ben...:grinning:

Greetz Martijn.
 
Martijn-GTi zei:
Ik wil deze doeken hebben om het feit dat ik autoglymenthousiast ben...:grinning:

Greetz Martijn.

Citaat: Met het gebruik van de Autoglym Perfect Polishing Cloth verzekert u zich van de optimale werking van vele Autoglym producten.
 
Ik heb ze hier liggen,slechts 1x gebruikt,en vind het niets,het lijkt meer op een steriel gaasverband uit de EHBO kist.
Ze zijn dus ook absoluut niet te vergelijken met de PB doeken.
Na Gebruik weg te gooien,dus niet te wassen.
In mijn opzicht kan je beter Voor de PB doeken gaan.
 
Ah kijk, zo iets dacht ik al...
Ik zag op youtube al een filmpje en vond de doeken er ook al zo raar uitzien...
Toch maar wat anders dus...
 
bartr123 zei:
het lijkt meer op een steriel gaasverband uit de EHBO kist.

+1

En anders kun je het altijd nog aan je vriendin geven als bikini :D

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Whahaha die foto's had ik nog nooit gezien!:D Cees, je kan zo in de Nederlandse Borat-versie :-b Sexy hoor!

Maar even serieus, Martijn: Tsja, ze zitten in het assortiment van Autoglym en er is best vraag naar. We zullen ze niet snel adviseren voor gebruik op de meeste lakken. We vinden ze minder praktisch, minder duurzaam dan microvezel en daarom aan de dure kant. Ze zijn van katoen en daarom zijn ze wel erg geschikt voor bijvoorbeeld leerproducten en kunststofproducten zoals Natural Look. Ook voor bepaalde kritische lakken kunnen ze wel geschikt zijn, terwijl je dan met microvezel krassen in je lak kunt trekken. (dit laatste komt van Tim)
 
Thanx! Ik had toen wel snel wat gezien, maar lang niet alles blijkt nu! Caramba, nou heb ik die foto's van Cees gezien in z'n sexy pakje en dan moet ik zo nog rustig slapen :-b
 
Om hier nog even op terug te komen...
Kheb toch met mijn koppigheid en zwak voor autoglym toch maar eens een doosje besteld.
Pakte het doosje uit, doeken eruit, hele auto onder de pluizen!!!
Maar vond ze toch wel lekker poetsen, gebruik ze voor de super resin polish.
Maar bestel ze niet weer, ga de genoemde zwarte pad binnenkort maar es bestellen

Groetjes Martijn.