• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vreemde vlekken in het leer.

De schrik slaat je om het hart als je zo'n vlekken ziet. Gelukkig heb je dit netjes kunnen oplossen (en ook een overzichtelijk verslag gemaakt)
 
Mooi hoor :)^ . Ik lees op dit forum toch mooie resultaten betreft Colourlock, eentje om te onthouden!
 
Bedankt allemaal voor de positieve reacties.
Vandaag ben ik verder gegaan met de rugleuning van de achterbank. Ruim 4 uur lang op de grond gezeten en het geheel weer in 4 keer dekkend gekregen.
Bij de zitting deed ik elke gedeelte vier keer achter elkaar, dus er zat dan weinig tijd tussen het steeds opnieuw verven.
Bij de rugleuning heb ik het anders gedaan. De eerste run de hele leuning gedaan (wel in gedeeltes van naad tot naad en tussendoor steeds föhnen natuurlijk) en daarna run 2,3 en 4. Hierdoor zat er meer tijd tussen om de verf wat extra te laten drogen. Begrijpen jullie het nog?
Het resultaat is volgens mij nog iets strakker en de dekking lijkt ook nóg iets beter te zijn.

Ik kan niet wachten om verder te gaan en alles straks weer in de Ghibli te hebben zitten.
Die gaat er als nieuw uitzien van binnen, want de rest (vloerbedekking, hout en alcantara) is nog zo mooi :)^
 
als je dat nu klaar hebt (compliment trouwens) kom je dan naar Kampen (zie Meetings) om het exterieur te doen van dat volbloed van je?
 
Ha DJ,

Lijkt me zeker tof, maar ik ben zo'n malloot die bij de mogelijkheid van slecht weer de Maserati veilig in de garage laat staan :|
Dus eind november is de kans vrij klein de ik met de Ghibli kom. Maaaaar......ik heb nog wel een hele leuke Fiat Panda 1.2 emotion (2006 met net 20.000 kilometer) die sinds jaar en dag buiten in de buurt van een enorme berkenboom staat en absoluut een schoonmaakbeurt kan gebruiken.

Helaas heb ik totaal geen ervaring met detailen (zie mijn groene potje commandant boven in deze post).
Dit leerproject is het eerste wat ik tot nu toe ooit heb gedaan, als je het in de was zetten van een auto even niet meetelt.
Verder was ik mijn auto tot nu toe altijd met één emmer, dus ik zal nog wel een heleboel moeten/kunnen leren. Dit forum biedt in ieder geval genoeg informatie om mezelf eens in te lezen.

Als het leer klaar is eerst maar eens de gehele vloerbedekking en misschien ook wel de alcantara hemel reinigen!
 
Beste Koepeetje,

Als je een keer wat wil proberen qua producten, advies nodig hebt of andere vragen.
Je bent altijd welkom aan de andere kant van het spoor
 
Vandaag is H@rm langgeweest met zijn Extractor om de vloerbedekking schoon te maken.
Bijkomend voordeel is ook een bijna compleet verdwenen muffe lucht. Helemaal blij mee :)^

Foto van H@rm in actie (krap hoor, doet je rug het weer een beetje?):
IMG_20131101_124734_zps0821dc13.jpg

En één van de twee emmers met zwart water die uit het (toch compacte) interieur kwamen:
IMG_20131101_134043_zps40ac5aab.jpg
 
Leuk om het nog even terug te zien. :)^

Was inderdaad geen ruime bedoeling maar met mijn rug gaat het weer gaat weer goed
 
Dit weekend de laatste hand gelegd aan het interieur, alles weer netjes in elkaar weten te schroeven :)

Het resultaat: Weer een lekker frisse blik op het dashboard....
DSC03621_zpsb826ba2a.jpg


Geen vlekken meer te ontdekken op het deurpaneel en lekker schoon alcantara....
DSC03622_zps08717f14.jpg


Zelfs de schakelhoes weer netjes kunnen krijgen....
DSC03624_zpsdf853645.jpg


Nu op naar de buitenzijde, die zit behoorlijk vol krassen en swirls.......
 
inderdaad, wat een mooie wagen 8-())
misschien dat ik hem te zien krijg in kampen ??, (als het weer meezit)