• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

VW Golf - 2003

Sven

Detailing rookie
28 feb 2014
32
0
35
Hallo iedereen, Deze week werd ik gevraagd door een klant, een tweedehandswagen onder handen te nemen. Deze wagen heeft 45.000km op de teller en 11jaar oud. Bij aankomst bleek al snel, dat dit geen makkelijke klus zou worden. Stappenplan: Reiniging exterieur ( foam van monello icm geyon Iron voor de velgen) Stofzuigen + dieptereiniging van het interieur. Clayen per paneel van de wagen Polijsten: Paarse wool pad icm gele pad op Rotary. Gebruik van compound van menzerna. Nabewerking witte pad met finishing polish menzerna. Afwerking zwarte pad met wax/sealant Wolfsgang icm Flex 3401VRG Adhv de foto' s hoop ik jullie een duidelijk beeld te kunnen geven van de werken en aflevering. voor de detailing
conv_408.jpg
conv_412.jpg
conv_410.jpg
Tijdens de detailing
conv_411.jpg
conv_413.jpg
conv_414.jpg
conv_416.jpg
Resultaat
conv_417.jpg
conv_418.jpg
conv_419.jpg
conv_420.jpg
 
  • Leuk
Reactions: D-J
Dat ging van 'krasbak' naar 'klassebak'. Mooie reflecties in de laatste foto's.

Eigenlijk is dit wel verbazingwekkend: men rijdt amper met de auto (45.000 op 11 jaar tijd - ik doe dit op een jaar), en toch slaagt men er in om die vol krassen te zetten
 
  • Leuk
Reactions: Maaike
Erg mooi gedaan , je mag best trots zijn op dit resultaat hoor . Ook wel een mooie kleur om resultaat mee te behalen ;)
1e remblokken nog zeker ? :-D
 
Hallo iedereen, bedankt voor alle jullie reactie's!

Zoals vele zeggen, is het onbegrijpbaar dat zo een "oude" wagen, zoooo weinig kilometers heeft. Raar maar waar, hij had zelf zijn eerste set banden nog en zeker nog niet versleten..... ;)
 
Hele mooi resultaat...hoe krijgen die eigenaars zoveel krassen op hun wagens tegenwoordig? Je zou bijna gaan denken dat wij hobbyisten meer dan noodzakelijk worden :roll
 
Merivawim;n392318 zei:
Hele mooi resultaat...hoe krijgen die eigenaars zoveel krassen op hun wagens tegenwoordig? Je zou bijna gaan denken dat wij hobbyisten meer dan noodzakelijk worden :roll

Ik snap dit ook niet. Wat ik wel weet, is dat heel veel mensen hun auto' s verkeerd gaan wassen en behandelen... :)
We zullen met z'n allen eens iets moeten oprichten om de mensen een betere manier van werken aan te leren en zo ons werk nog te verhogen... :)