• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar vind ik dit dopje..?

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Project12.png


Zoals in de titel. Het gaat hem om het gele dopje ,je kan gewoon met de gallon gieten.
Ik weet zeker dat ik het al eerder heb gezien ,maar staat het ergens in de webshop..?
Ik kan hem nergens vinden.:weetniet
 
Geloof dat dit dopje MDSPOUT heet of ON/OFF spout ..

Mss kan je zo weer verder zoeken ;)
Zie hem in de webshop idd ook niet staan.
 
Ik heb er 1 maar dat ding is totaal niet handig, je moet de gallon ondersteboven houden en dan komt er met scheuten uit. Ik heb van die 90graden doppen, veel handiger.
Koop een trechter want elke keer die dop schoonmaken is ook niet alles. Geloof me, zonde van je geld.
 
Ja ik gebruik nu ook een trechter ,maar om eerlijk te zijn mors ik soms nog wel wat.
Een Gallon pomp zou wel wat zijn ,maar ik lees hier en daar dat ze lekken ,dan heb ik er ook niets aan.
Maar als het werkt zoals jij zegt Dennis dan zal ik ook hier niets aan hebben.
 
Voor shampoo's e.d. is een pomp perfect maar voor APC e.d. totaal niet nuttig. Denk maar aan een pak chocomel zonder luchtgaatje dat gaat ook klotsen en knoei je nog veel meer.
 
Voor m'n gallon shampoo heb ik (net) deze dispenser gekocht:

pump_dispenser.jpg


Kostte me maar 2 euro!
Na verloop van tijd weet je op gevoel vast wel hoeveel keer pompen genoeg is voor een lekker sopje...
 
Die is alleen nuttig bij shampoo's niet voor vloeibaardere stoffen.
is 1 x pompen niet 1 oz (30ml?)
 
Ja ik geloof ook dat 1 pomp = 1 Oz. ,ongeveer 30 ml.

Dat is het inderdaad ,klotsen ,je morst altijd wel ,weg gegooid geld dus. Ik vind het zeker erg bij last touch.

Mss dan volgende keer maar een pomp bestellen..:weetniet
 
Misschien een maatbeker van 1 liter? En daarin gieten en dan in een trechter? Of gelijk verdunnen in de maatbeker en dan overgieten.
 
Dibbuz zei:
Misschien een maatbeker van 1 liter? En daarin gieten en dan in een trechter? Of gelijk verdunnen in de maatbeker en dan overgieten.

Injectiespuit van 50 mL halen bij de apotheek (zonder naald) en daar een stuk aquariumslang aan monteren. Kun je d'r ook nog precies de juiste hoeveelheid uit halen.
 
Dibbuz zei:
Ik heb er 1 maar dat ding is totaal niet handig, je moet de gallon ondersteboven houden en dan komt er met scheuten uit. Ik heb van die 90graden doppen, veel handiger.
Koop een trechter want elke keer die dop schoonmaken is ook niet alles. Geloof me, zonde van je geld.

Kan deze mening niet delen. Heb er meerdere van in gebruik op diverse gallon verpakkingen en ben er zeer tevreden over.
oke , toegegeven, je moet de verpakking wel ondersteboven houden, maar dat het er dan met scheuten uitkomt.... nee. Het voordeel van de sprout is dat er tevens een luchttoevoer in zit, die dit juist voorkomt. En ook een trechter moet je naderhand schoonmaken.
Maar goed, dat zijn mijn ervaringen.
 
Dan heb ik een verkeerde want daar zit geen luchttoever in in ieder geval. Ik heb er altijd mee zitten hannesen.
Ik gebruik deze:
DSC00043.jpg

Echt ideaal!
 
Bij toeval kwam ik dat dopje wat jij zoekt tegen. Bart

Ik weet niet of je het nog zoekt?

maarja je mag geen reclame maken voor de concurrent, dus als je het wil weten hoor ik het wel
 
Ik heb reeds een oplossing gevonden..Maar toch bedankt voor je aanbod..! :)^