• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Dit is echt geweldig, iedereen is super positief over de service en kwaliteit.
Nou moet ik toch echt eens mij spulletjes bij elkaar gaan zoeken in de webwinkel en mijn eerste bestellig gaan plaatsen zodat als ik zelf opgeknapt ben mijn auto in showroom staat kan maken!



Groet, Bob
 
Showroomstaat zou ik niet doen, dan ben je na 2 regenbuien je glans kwijt. :D

Maar verder inderdaad goede service daar bij carclean. :)^
 
Hier ook maar goeie reacties. Had overlaatst een witte kompressor pad die niet goed werkte, hij draaide uit balans. Heb hem mogen terugsturen en direct heb ik een nieuwe gekregen.
Topservice en leuk cadeautje altijd :)
Alleen één minpuntje, er is geen Belgische carclean ;)
 
Geeft bij mij geen enkel resultaat, tenzij die krasstraat in 'Bruhhe'... :weetniet
Vergeten die domeinnaam te hernieuwen, Tim? ;)
 
In tegenstelling tot alle andere leveringen (verzending op de dag van de bestelling c.q. de dag na de bestelling) duurt het toch wel even voordat ik mijn laatste 2 leveringen binnen heb. Voorlaatste levering gedaan op de 4e en verzonden de 7e. Gisteravond heb ik ook nog een bestelling gedaan en tot nu toe staat het nog steeds op de status "logistiek". In tegenstelling tot vele andere sites is dit uiteraard nog zeer snel !! Vraag me alleen af of dit misschien een oorzaak heeft (drukte door de aanbiedingen etc.) ?
Hoop in ieder geval dat ik mijn bestelling morgen krijg, heb de producten namelijk a.s. donderdag nodig .......

Aanvulling 21.30 uur: ik zie nu dat de bestelling verzonden is, dus de vorige "wat langer" levertijd zal wel te maken hebben gehad met de aanbiedingen die men toen had. Ben trouwens nog steeds super tevreden met de leveringen !!!
 
Mijn laatste 2 (kleine) bestellingen staan ook nog op logistiek maar die heb ik al wel binnen gehad. Mijn laatste bestelling via paypal betaald en dit duurde wel iets langer.
Stuur ze even een mail als je op de je bestelling zit te wachten.
 
Gisteren voor 't eerst wat besteld bij Carclean, en vandaag al binnen gekregen,:)^
Super snelle levering dus, en zat ook nog een :kado bij van Provision.

Gr.Vincent
 
Al een tijdje wat problemen gehad met m'n foamgun (Heavy Duty). Teruggestuurd, is gerepareerd maar schuim was niet meer lekker dik. Tijden de rotaryclinic overlegd, ik zou de oude maar weer opsturen en nu vast een nieuwe meenemen. Kom ik thuis, is het de verkeerde (Karcher ipv. Nilfisk). Kan gebeuren, contact opgenomen, de oude + nieuwe opgestuurd en een kleine week later de oude + nieuwe weer terug, de oude gerepareerd en de nieuwe nu van Nilfisk. Geen gemekker over verzendkosten, niks. Helemaal top!
 
Ik heb zojuist als nieuwe klant mijn eerste bestelling geplaatst. Ben zeer benieuwd naar de hopelijk snelle levering.

De reden waarom ik voor Carclean heb gekozen is niet alleen gebaseerd op de prijzen, maar tevens op de toelichting en gebruikers ervaringen die bij de producten staan.
En natuurlijk het Forum, echt TOP voor een newbie detailer !

Groetjes,
Paul
 
Carclean heeft goede en snelle service, iets waar menige andere internetwinkel een voorbeeld aan kan nemen.
Ik had gisteren een bestelling geplaatst, maar ik had wat vergeten. Naar CC gebeld en Tim had het meteen geregeld.

En supersnelle levering.
 
Ben hier nieuw en per toeval terecht gekomen bij carclean daar ik wat produkten zocht
om mijn wagen te onderhouden.

Had eerst een mailtje verstuurd met wat vragen en kreeg al vrij snel antwoord terug.:)^

Daarna een bestelling geplaatst en die was inderdaad supersnel geleverd.
Doe ik mijn bestelling open en zie ik daar iets bijzitten dat ik niet gevraagd heb. En
dan kom ik op dit forum kijken en blijkt dat dat niet ongewoon is. Had hun bijna gemaild
om te zeggen dat ze iets teveel meegegeven hadden:D :D

In elk geval een zeer aangename verrassing en zal zeker nog van pas komen die
Mothers Wax FX SynWax. Want als beginner heb je zoiets niet.

Vraag is waarom bestellen:
-veel op voorraad
-goeie prijzen
-lage/geen verzendkosten
-goeie service


Ik bestel vaak online, en dit steekt er toch zwaar bovenuit.


Ik zal niet de "super detailer" worden zoals sommigen, maar zal binnenkort toch opnieuw wat
moeten bestellen, want was wat vergeten:D
 
Ook hier even een compliment aan Carclean!

Vorige week een pakketje ontvangen met daarin IronX. Echter hier zat geen spraykop voor de IronX. Vanochtend gemaild, en na n uurtje gelijk een mail terug met daarin de informatie dat de spraykop al onderweg is naar me!

Complimenten!!
 
Donderdagavond bestelling geplaatst, zaterdagochtend al mogen ontvangen :cool: ! Nog mooi in het weekend en super netjes verpak! Ik had onder meer polijstmiddelen & machinepads (monello), glaze, shampoo, doeken en klei besteld. Was eigenlijk alleen een detailer vergeten te bestellen (ook voor kleien).. En toen bleek deze gewoon in de doos er bij te zitten :heart_eyes: ! Ik het factuur gecheckt, en daar stond deze ook gewoon op voor een bedrag van 0,00.. Gezien de berichten op het forum gebeurd dit vaker (als een cadeau). Wil jullie daar nog even voor bedanken! Wordt zeker gewaardeerd! Aangezien er hier nogal wat auto's gewassen en gepoetst worden, kunnen jullie binnenkort zeker meer bestellingen verwachten!

Grt, AH
 
Heb ook al een paar keer een bestelling gedaan en het word snel geleverd.
Als ik vragen had werd er snel op gereageerd, wat lang niet overal het geval is tegenwoordig.
Goede en snelle service word zeer gewaardeerd. Ben nog maar een beginner maar zal hier nog wel vaker bestellen.
Groeten, Harry
 
Wat ik ook een pluspunt vind (weet niet of het al gezegd is geweest) is dat er een eigen forum is. Bij vele shops is er totaal geen forum en wordt je wat aan je lot overgelaten en bij andere shops is er wel een forum maar dan een algemeen detailing forum, waar niet dezelfde producten alsop de webshop worden besproken.
 
Waarom carclean?

Altijd snelle en goeie levering (als ik het niet zelf op haal ;)) Als er al problemen zijn worden ze altijd super opgelost. Een super forum waaruit zeeeeer veel informatie is te halen.

Belangrijkste mischien nog wel. Altijd als ik in de winkel binnen kom dan komt er een vrolijke goeiemiddag je tegemoed!! De heren (en dame) die er rond lopen zijn altijd zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Elke vraag kan je ze stellen en domme vragen kennen ze niet. Ik ben altijd blij als ik weer wat bestelt heb want dan ga ik het altijd ophalen (zitten ook lekker dichtbij) en dan zit een leuk praatje er altijd wel in :)^
 
Waarom ik bij carclean koop in random volgorde:

-snelle levering
-nette prijzen met leuke aanbiedingen
-zeer nette service
-altijd een leuke kadotje
-eigen forum (waar ook de eigenaar en medewerkers op zitten, dat zie je niet zo vaak)
-snelle reactie op vragen (zowel op het forum als via de mail, zelfs savonds)
-door het forum ook een gezellige community
-nette en overzichtelijke webshop
 
Hier weer niets anders dan lof !

Heb al meerdere keren een bestelling gemaakt en die kwam altijd zeer snel binnen ! Meestal met 1 dag al hooguit 2 dagen en altijd een presentje erbij ! Waar maak je dat nog mee !?

Ook vandaag weer, best een grote bestelling geplaatst alleen was er iets niet voorradig helaas kan gebeuren maar met een snel mail contact over en weer met een oplossing is het verstuurd terwijl ik ze nog een bedrag verschuldigd was omdat het iest duurder uitpakte.

Ook zag ik ondanks ik gebruik heb gemaakt van een kortingsbon er weer een presentje bij zit !

Helemaal TOP !!

Verschuldigde bedrag heb ik gauw overgemaakt ! Bedankt carclean crew !
 
Waarom koop ik bij carclean?

- prima overzichtelijke website!
- een ruim aanbod van kwalitatief goede producten. (Voor elk budget)
- zeer snelle levering van de bestelling die altijd keurig verpakt is.
- erg lage verzendkosten. Bij een bestelling van rond de € 60, - is de verzending al gratis.
- een artikel cadeau bij de bestelling is erg attent.
- De crew bestaat louter uit echte liefhebbers voor het vak en dat merk je.
- Altijd een helpende hand bij een vraag per mail.
- ongekende service: zo brak mijn EZ detail brush af bij het handvat, Tim bood 40% korting aan op een nieuwe: SUPER :cool:
- Ik heb een prima DAP-clinic gevolgd. Daarna heb ik het "handpoetsen" grotendeels vervangen door machinaal werken.