• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waas autoraam

jonaleroy

Detailing rookie
25 feb 2024
10
2
Beste, vorige week in een wasstraat geweest sinds dien een waas op mijn voorruit als de ruitenwissers gaan, de bestuurder kant is nu al goed maar de passagier kant nog altijd, even zeggen wat ik al gedaan heb.
1 gekuist met hogedruk
2 nog eens gekuist met dreft veel
3 gekuist met azijn
4 vandaag eerst met glas reiniger er na polierd met autoglym glass polisch
Plus de ruitenwissers ook me gekuist de ruitenwissers zijn 1 maand oud,
Iemand bog raad want ik ben radeloos nu?
 
Weet je wel zeker dat het voor het bezoek aan de wasstraat niet was?
Zeker ben ik niet maar er voor was het allesinds niet zo erg, ik twijfel nu ook of het met de vrieskou te maken heeft? De ruitenwissers zitten er op van 10 januari maar er na ist beginnen vriezen en heb ze toen laten gaan als er nog ijs op mijn raam was,
 
Wat bedoel je? Heb nieuwe ruitensproeistof net gekocht, heeft het ook met gewoon water of regen
Mijn punt was dat de ruitenwisservloeistof voor de waas kan zorgen. ;)

Als de waas weg was en je om 19:00 uur getest hebt met alleen water/regen, maar de waas was er weer, dan...

... is de waas niet weggeweest.
... zorgen de wissers voor een laagje.
... is er een andere oorzaak. (Zoekfunctie gebruiken om topics te vinden én doorzoeken)

Ook wel apart dat je het eerst bij beide wissers had, na alle reinigingsstappen alleen bij één zijde de waas kon verwijderen en later is de waas bij beide weer zichtbaar.
 
  • Leuk
Reactions: jonaleroy
Wassen, wassen met Dreft, wassen met azijn, polijsten én vrij nieuwe ruitenwissers die ook nog eens extra hebt schoongemaakt...

- Ruitenwisservloeistof zorgt voor problemen?
Ja vind ik ook, net raam nog eens gewassen binnenkant ook, de waas is aan de passagier kant aan de bestuurder een klein beetje het is waas met gelijk afdrupeling van iets water ofzo..? Kan het zijn dat dit van mijn dak is waar het product op zit van op de carwas? Want aan de onderkant van mijn raam heb ik het niet ook niet in het middel alleen vanboven
 
Ja vind ik ook, net raam nog eens gewassen binnenkant ook, de waas is aan de passagier kant aan de bestuurder een klein beetje het is waas met gelijk afdrupeling van iets water ofzo..? Kan het zijn dat dit van mijn dak is waar het product op zit van op de carwas? Want aan de onderkant van mijn raam heb ik het niet ook niet in het
Ondertussen is het probleem weg nog eens goed gewassen plus ik heb sinds gisteren geen ruitesproeier gebruikt kan dit aan dit liggen? Nochthans zit deze er in pas van zaterdag de waas was al van woensdag dag van de carwas, Maar ik wou eens testen nu 24u geen sproeistof gebruikt en het raam is heel mooi.wat kan ik hier nog indoen dreft met water?