• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wanneer deze producten te gebruiken in full detail?

morph

Detailing rookie
21 mrt 2011
18
0
Hallo,

Ik ben nieuw in deze wereld maar heb toch al aardig wat informatie kunnen vergaren . En ga van het weekend beginnen met mijn eerste project. De auto waarmee ik ga beginnen is al tien jaar oud en heeft wel de nodige krassen en swirls.

Maar wanneer moet ik deze producten gebruiken op welk moment. Of helemaal niet?

Meguiars SwirlX Swirl Remover
Meguiars ScratchX 2.0 - 207ml

Over welke producten ik beschik.

Polijstmachine .

meguiars

- Gold Class Shampoo
- Smooth Surface Clay Bar
- Ultimate Compound
- Soft Foam Applicator Pads
- Supreme Shine Microfiber Towel
- en paar van action^
- wax Gold Class Carnauba Plus.
- velgenreinger en interieur reiniger
- trim blackner

Gewoon voor een starterde detailer
 
We hebben er 1 in de schuur met 21 cm pads. Maar gaat dat werken?
Anders doe ik toch alles met de hand. Het is namelijk eerste keer.
En voordat ik dap koop wil ik eerst een cursusje bij jullie.

Maar die maar wanneer gebruik je die scratch? Na het kleien?
 
Ik denk dan dat je zo'n apparaat hebt? :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zo ja, waardeloos apparaat nutteloos en verdiend de naam polijstmachine absoluut niet :no , want daar heeft het de kracht niet voor. Met de hand gaat het beter. investeren in een DAP zou ik zeggen! :ja

Volgorde van een 5 stappen plan is: