• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wat allemaal nodig?

tobias

Detailing rookie
4 jul 2011
1
0
38
ik wil mijn auto toch wat beter gaan bijhouden dan mijn vorige dus wil wat detail spullen aanschaffen,

aangezien er zoveel op de site staat en niet alles even geschikt is vraag ik maar even hulp

voor een zilvergrijze opel astra (star zilver 2)

heb nu totaal niks dus vanaf onderaf aan moet ik het opbouwen

budget?: niet echt een budget maar niet extreem duur

alvast bedankt
 
Ik adviseer je om dan de handleiding handmatig stappenplan door te nemen. Een leuk beginners setje is trouwens deze set van Mothers:

Mothers Ultimate Wax Kit

Bestel er nog een washmitt, droogdoek en 5 multifiber doeken van Poorboys bij en je bent al een heel eind de goede kant op. Je kunt dan stap 1 tm 5 helemaal uitvoeren.

Succes!
 
Ik kan het alleen maar eens zijn met de schrijver hierboven:Mothers Wax!!:ja

Eens je deze set hebt , zal je niet snel nog overstappen op een ander merk,superprodukten en makkelijk te verwerken.

Heb je velgen: een ez-mini brush komt ook al ver hoor,de grote versie komt overal trouwens,maar je kan ook eerst enkel de "zichtkanten"
onder handen nemen en later een aankoop overwegen,het loopt immers alleen maar op..............

Als je tijd/plaats/zin/rechterhanden hebt kan je intussentijd ook gewoon de velgen er elke zoveel maand ff afhalen en heb je die velgenborstel eigenlijk helemaal niet nodig(wel de velgen goed in de (wheel)wax zetten dan elke keer.)Of met gewone wax lukt het ook nog hoor.

Succes!

Danny