• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat heb ik allemaal nodig? compleet pakket

jero-neo

Detailing rookie
30 apr 2012
1
0
Hallo forum leden,

Ik ben nieuw op dit forum en heb meteen de ultime beginners vraag.

Ik ben in het bezit van een zilver metallic rover 25 uit 2000
en een oceaan blauwe Renault Clio 2 fase 2 uit 2002

Deze auto's zijn "uitteraard"altijd gewoon in de wasstraat en met de hand gewassen.
Nu wil ik hier wat meer aandacht aan gaan besteden en alles zelf doen van wassen en kleien tot waxen en polishen toe (met de hand).
Wat heb ik allemaal nodig? ik heb al meerdere malen gezocht voor de juiste spullen maar (ik vind) er is gewoon teveel van dit alles.

Dus wat werkt het best voor ook nog eens een leuke prijs zodat ik deze 2 auto's weer kan laten glimmen?
en wat heb ik nodig?

Groeten
Jeroen
 
Heb je dit topic ook al doorgelezen? Het is nog best een lap tekst, maar het kan je al een hele hoop schelen.
Vaak is de aanschaf van producten een kwestie van persoonlijke smaak. Een lekker luchtje of niet, standtijd,
wat het mag kosten, etc.
Als je nieuw bent en je door de bomen het bos niet meer ziet, dan kun je in principe met alle producten uit
het genoemde topic wel uit de voeten.