• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is het verschil tussen de verschillen DAP sets?

vgojef

Detailing rookie
8 jun 2011
7
0
Nou wou ik graag deze gaan bestellen.

https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP500_Raffini_Kompressor_Starterskit_Lite_Edition__102005

Wat is nu het verschil tussen compressed and die andere die 1 tientje goedkoper is?

Nu wil ik weten wat ik er nog allemaal bij moet kopen ?
Want voor de Glaze moet je een schone pad gebruiken toch ? maar wat heb ik allemaal nodig voordat ik dat weer vergeet

Mvg Jeff

[mod]Topictitel wat verduidelijkt, alleen "dap" is wel erg summier.[/mod]
 
Het verschil is dit :

Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition

Dit starterspakket bestaat uit:
•De DAP500 V2 D/A Polijstmachine
•Monello 5.5" Smart CCS Orange light cutting pad - Voor het aanpakken van swirls en lichte krasjes met Raffini Mezzo
•Monello 5.5" Smart CCS White polishing pad - Voor het aanpakken van lichte swirls, of om het polijsten met oranje na te bewerken met Raffini Mezzo
•Monello 5.5" Smart CCS Black finishing pad - Om de laatste finish te geven aan de lak met bijvoorbeeld een finishing polish of een glaze
•Monello Raffini Mezzo - Polijstmiddel geschikt om te gebruiken met de oranje en/of de witte pad
•Monello Raffini Finale - Polijstmiddel geschikt om te gebruiken met de groene pad


tov

Polishing Power - DAP500 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition

Dit starterspakket bestaat uit:
•De DAP500 V2 D/A Polijstmachine
•Monello 6" Kompressor Orange light cutting pad - Voor het aanpakken van swirls en lichte krasjes met Raffini Mezzo
•Monello 6" Kompressor White polishing pad - Voor het aanpakken van lichte swirls, of om het polijsten met oranje na te bewerken met Raffini Mezzo
•Monello 6" Kompressor Green Light polishing pad - Om de laatste finish te geven aan de lak met bijvoorbeeld Monello Raffini Finale
•Monello Raffini Mezzo - Polijstmiddel geschikt om te gebruiken met de oranje en/of de witte pad
•Monello Raffini Finale - Polijstmiddel geschikt om te gebruiken met de groene pad


Het verschil zit hem gewoon in de polijstpads.. Kompressorpads tegenover Monellopads

Ik werk liever met de monellopads.

Voor een glaze aan te brengen kan je gewoon de black finishingpad gebruiken, mits deze goed proper uitgewassen is.. Of je koopt eentje extra..
 
Deze heeft Kompressor pads bijgeleverd en de andere heeft CCS pads.
Wat nog meer: klik op machinaal stappenplan ( zie mijn onderschrift ) en daar vind je al een heleboel tekst & uitleg