• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is je favoriete "clay-bar"?

Ik heb gekozen voor de Poorboys klei. Begonnen met de Poorboys daarna bij wijze van proef overgegaan naar de zachte Bilt Hamber (staat niet in de lijst). Alhoewel de klei het wel ged doet, is het echt een drama met opbergen in het doosje en bovendien blijft het aan je handen kleven, dus moet je altijd je handen vochtig houden. Enige tijd geleden daarom toch weer teruggegaan naar de Poorboys klei.
 
Ik heb de Poorboys en de Meg's uit clay kit.

De Poorboys is beter maar als de temperaturen wat lager zijn is het toch redelijk harde om te kneden:s

Volgende keer nog eens andere proberen, de Mothers klei kit misschien eens testen.
 
Totnutoe alleen nog maar Meguiars uit de clay kit gebruikt en Poorboys. Van deze twee is de Poorboys mijn favoriet.