• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Om het detail seizoen (voor mezelf) af te sluiten, pakken we het maar meteen groots aan o_O

20230919_102922.jpg


Ik heb er gewoon géén zin meer in :sweat:
Ik werk liever tegenwoordig 2 zaterdagen op een andere vestiging en verdien daarmee hetzelfde als een detail klus doen in 1 weekend.
Lichamelijk ben ik compleet naar de klote als ik een auto heb gedaan.
Zaterdag werk doe ik fluitend en is veel minder inspannend o_O
 
Om het detail seizoen (voor mezelf) af te sluiten, pakken we het maar meteen groots aan o_O

Bekijk bijlage 165118

Ik heb er gewoon géén zin meer in :sweat:
Ik werk liever tegenwoordig 2 zaterdagen op een andere vestiging en verdien daarmee hetzelfde als een detail klus doen in 1 weekend.
Lichamelijk ben ik compleet naar de klote als ik een auto heb gedaan.
Zaterdag werk doe ik fluitend en is veel minder inspannend o_O
Stop toch is man ouwe knakker. :rolleyes::joy:
 
Wat is je specifieke vraag over "Deze Mercedes heeft keramische remmen. Iemand hier al ervaring mee?"

Wat je dan zal op vallen zijn relatief schone velgen.
 
  • Leuk
Reactions: Drifter
Mijn ervaring is dat een regeluur sopje en kwastje al voldoende zal zijn.
Er komt namelijk geen remstof vrij.

En anders toch iets als Non_ferro.
 
@GeBas ik had al even contact met Carclean. Het beste kan je een neutrale shampoo gebruiken, gewoon een sopje dus. Ze hebben ook nog contact opgenomen met Kenotek over de wheel cleaner ultra. Die had ik net gekocht, die gaat de BH vervangen. Deze zou je ook veilig kunnen gebruiken, dat mag alleen niet opdrogen.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas
@Soepergrover , donderdag ga ik alvast wat voorwerk doen aan het oudje.
Dan gaat de dagelijkse rooie mee en die krijgt zoals gewoonlijk dan ff een quickscan
Niet veel aan nodig, hoogstens nieuwe olie. Polijsten moet hij maar ff op wachten.
 
Ah, die fiets.
Het is een exemplaar dat lang in een kas heeft gestaan en toen niet meer liep.
Dat is voor Ray (de garagist die hem kocht) een uitdaging, duurde een half uur ;) en hij liep weer
Vervolgens bleek er een hele lage (originele) kilometerstand en uitzonderlijk goede staat.
Ik ben er al weer een week of zes niet geweest, dus moet even bijpraten over de ingrepen in de tussentijd.
Maar dat hij netjes gaat worden staat vast. Eerdere test op de motorkap en achterklep waren positief.

Op de tech dag zijn er diverse presentaties. Ik ga gewoon aan de slag en ben beschikbaar voor problemen en vragen.
Dit keer waarschijnlijk ook wat velgen coaten om te laten zien hoe eenvoudig dat is. En mooi om mee te beginnen ...
 
  • Leuk
Reactions: Jahe