• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Je doet 1 auto van je ex-collega en heb gelijk 3 nieuwe objecten erbij

- audi a6 ( zwart )
- mercedes sl ( wit verkrijt )
- vw tiguan ( zwart )

en in de planning stond al een vw t5 ( zilver en onder de vliegroest )

Genoeg te doen de komende 2 weken.
 
Volgende klus wordt een BMW E91 318i.



Ik kan niet wachten want dit is de opvolger van mijn Peugeot!

(Moet dus even gaan nadenken over een nieuwe naam)
 
Een Corsa B : Vriendlief had handmatig de auto even voor haar in de wax gezet maar na afloop zaten er wat vage vlekken :

P1130520.jpg


P1130523.jpg
 
Aankomende maandag staat er een zeer unieke auto op het programma, namelijk een Citroën Hy. Deze auto is geheel gerestaureerd en overgespoten en moet een glans
en beschermingsdetail ondergaan.

De week erna staat er een Mini Cooper S op het programma.
 
ATS zei:
Hy, die hebben we ook nog gehad als kamper:heart_eyes: zou je een foto's willen maken?

Ik zal zeker foto's maken. Ik zeg er wel bij dat het een promotiewagen voor een bedrijf is. Maar des al niet te min is hij erg mooi!
 
Saab & nicknameless.. ik ben benieuwd naar de show off! ;)

O.a. je aanpak/bevindingen wat betreft hardheid van de lak.
 
De leren bekleding in mijn eigen auto insmeren met Swissvax Leather Gloss Corrector Matt. Alleen de bestuurdersstoel doe ik met dit middel. Na 85.000km begint het leer namelijk wat te glimmen. Met dit product van Swissvax moet ik de matte glans van het leer van een nieuwe auto weer terug krijgen. Is me met geen enkel middel tot nu toe gelukt. Heb de Swissvax Corrector Matt gewoon besteld en zie wel wat het wordt :party: Vast goed spul, zoals ook de Swissvax Leather Milk, die ik ga gebruiken voor de rest van het interieur :ja

Daarna het leer in de nieuwe Audi van mijn ouders insmeren met Swissvax Leather Glaze. Dit is een leersealer voor nieuw leer, die slijtage kennelijk zeer sterk beperkt. Ik ben met name benieuwd naar de werking op de wangen, er zitten namelijk sportstoelen in, en de wangen hebben extra te lijden van in- en uitstappen :ja
 
Vorige week een Skoda Fabia. Morgen ga ik (mits het weer oke is) beginnen aan mijn Ibiza. Ik wil de Ibiza kras/hologram/swirl-vrij gaan maken. :) Volgens mij een klus die prima te doen is, ware het niet dat ik alles met de hand moet doen.. :p Wel een flinke klus, maar erg leuk! ,^^
 
Maandag staat er een Clio RS op het programma, samen met de eigenaar(een collega).
Heb er zin in om die wagen eens te vertroetelen en mijn collega wat tips en trucs leren!
 
Deze 2 BMW's staan in Frankrijk te wachten op Rogier met z'n nieuwe Festool
(de 7 heb ik vorig jaar ook al een keer onder handen genomen)
2002.JPG

Ga ik toch wéér werken in m'n vakantie hahaha


vorig jaar
799c246c.jpg
 
Vanavond de cabrio van een goede kennis opgehaald :

DSCF2862.jpg


Er was van te voren al gezegd dat er veel werk in zat... bij het ophalen ben ik me helemaal rot geschrokken, dat ding heeft rondom gigantische krassen en swirls.
Heb zelfs een plek in het zijscherm waar de paintdetective niets meet, daarnaast heb ik een waarde van 1250 micron 8-())
Gelukkig heb ik op de overige delen nog zeker 140 micron dus moet nog wel redelijk wat correctie kunnen plegen.
 
Kreeg van de persoon waar ik bezig was met een auto van een klant te horen dat ik ook nog een astra opc mocht gaan doen. Toen de klant even langs kwam om het object te laten zien viel me mond even open :D.

OPEL-Astra-OPC-Edition-Nuerburgring.jpg



Alleen jammer dat hij door de wasstraat zal blijven gaan dus alle swirls ed verwijderen ga ik me niet op richten, hij wil hem weer glad en goed schoon hebben in alle kieren en gaatjes en het interieur goed aangepakt hebben.
 
Ik heb van een collega de vraag gekregen zijn auto een keer te gaan doen...Weet helaas niet welk merk/model....enige dat ik weet is dat het een Oldtimer, en Amerikaans en toch best wel een beetje groot....En hij is wit, helaas niet de leukste kleur om te doen, maar toch ga ik het allemaal proberen te laten glimmen:-b

Ik zal zodra ik meer weet, even zeggen welk merk/model en eventueel een foto....en uiteraard volgt er een show-off;)
 
Maandag aanstaande een BMW E90 320i sedan. Waarschijnlijk over enkele weken (mits het de eigenaar schikt) eenzwarte Ferrari 612 Scaglietti!