• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

We zijn op zoek naar nieuwe collega's!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.708
200
Berkel en Rodenrijs

Wegens verdere groei en het betrekken van ons nieuwe bedrijfspand zijn wij op korte termijn op zoek naar nieuwe gemotiveerde en gezellige collega's. Zoek je werk en lijkt het je leuk om bij de grootste speciaalzaak te werken op het gebied van auto-, boot- en motorpoetsmiddelen? Kijk dan of één van onderstaande vacatures iets voor je is.

Logistiek medewerker (parttime 24u+ / fulltime)
Voor de versterking van ons logistieke proces zijn wij op zoek naar een gemotiveerde medewerker voor 24 tot 40 uur per week.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Het gereed maken van pakketten
Het beheren van het magazijn
Het klaarzetten van orders
Het verwerken van de inkomende goederen.

Jouw profiel:
Serieuze en harde werker
Accuraat
Flexibel
Teamspeler
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Het liefst in bezit van rijbewijs
Ervaring gewenst en zelfstandig kunnen werken


Administratief medewerker (parttime 16u.)
Wij zijn per direct op zoek naar een enthousiaste collega, 16 uur per week, voor diverse administratieve en ondersteunende taken.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Het inboeken van facturen
Archiveren van de documentenstroom
Verwerking van betalingsopdrachten
Verzorgen van diverse correspondenties etc.
Heb jij een flexibele werkinstelling en hou je van aanpakken, ben je goed gemotiveerd en collegiaal, is deze baan wellicht voor jou!

Jouw profiel:
HAVO, MEAO of gelijkwaardige opleiding en/of administratieve werkervaring
Kennis van geautomatiseerde financiële/administratieve systemen
Kennis van boekhoudpakket Exact is een pré
Cijfermatig inzicht
Bekend met hedendaagse software


Medewerker huishoudelijke dienst (parttime 8u.)
Onlangs hebben wij ons nieuwe bedrijfspand in gebruik genomen en daarom zijn wij op zoek naar iemand die met zorg ons bedrijfspand netjes kan verzorgen voor 8 uur per week.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Het onderhouden van onze kantoren, showroom en magazijnen
Het schoonmaken van de keuken, toiletten, trappen en poetsruimte
Het periodiek wassen van de binnenzijde van de ramen
En alle andere werkzaamheden om ons pand fris en werkbaar te houden

Jouw profiel:
Gezellig, maar serieus
Nauwkeurig
Zelfstandig en initiatiefrijk
Flexibel

Zie jij waar een stofzuiger, dweil of schoonmaakdoek gewenst is en pak je elke klus grondig aan? Maak je ook schoon op plaatsen waar je even iets opzij moet zetten? Ben je gezellig en goed gehumeurd, dan zijn we op zoek naar jou!


Medewerker promoteam (oproep 0u+)
Het Carclean.com promoteam geeft in de weekenden clinics en gaat het land in om op meetings en evenementen demonstraties te geven en artikelen te verkopen. Hiervoor zoeken wij versterking!

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Het klaarzetten en opruimen van materialen
Demonstreren van poetsmiddelen- en technieken
Het adviseren van klanten

Jouw profiel:
Gezellig, maar serieus
Praktisch en assertief
Commerciële instelling


Interesse?
Voldoe je aan de bovenstaande functie-eisen? Ben je goed gemotiveerd en stressbestendig? Dan kunnen we jou een afwisselende baan bieden met de daarbij behorende verantwoordelijkheden en een aantrekkelijk salaris. We bieden je een uitdagende werkomgeving in een succesvolle en informele onderneming met ruimte voor eigen initiatief en inbreng.

Heb je interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar: pz@Carclean.com

Of per post naar:
Carclean.com
T.a.v. afd. personeelszaken
Postbus 73
2650 AB Berkel en Rodenrijs

Op onze site zelf staan de vacatures ook: https://www.Carclean.com/jobs

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmz, kijk nou. Ook dat gaat hard.
Het is dat ik al een baan heb... En ik zie er niks bijstaan voor IT werkzaamheden :grinning:
Succes met vinden van leuke nieuwe collega's.
Dat promoteam lijkt me wel leuk, eens kijken of ik een poging zal wagen.
 
:sob: waarom :( waarom !! ligt Carclaen zo ver van huis.... voor mij zeker 2 uur rijden,, dit is een droomjob. vooral het eerste :cool: . dit vindt ik nu jammer..:|
Mvg Bére
 
Dat is toch het mooiste he, dat je van je hobby je werk kunt maken.
Dan hoeft je eigenlijk nooit meer te werken:-"

En ondanks dat Tim me niet op de loonlijst heeft staan voel ik me toch een beetje lid van jullie promotieteam.
 
Zijn er nog secundaire voorwaarden aan verbonden zoals:
*auto van de zaak of kilometervergoeding (woon tenslotte niet in de buurt).
*mogelijkheid opnemen vaderschapsverlof.

Zoniet dan wacht ik met solliciteren totdat er een dependance in Brabant geopend word:grinning:
 
@Niels,dat doe je met liefde,dus geen kilometervergoeding,anders ga je maar fietsen....
 
Als ik niet meer studeerde gaf ik mezelf wel op, zeker een droomjob :) . Mss iets voor later, veel succes !
 
Serieus, de lui uit ZH hebben echt mazzel, wat een gulden kans om werkzaam te zijn bij een fantastisch bedrijf wat nog een goed aansluit op je hobby !
 
Tja tis dat ik al een mooie job heb ( veel weg , en ook vaak in het buitenland ).En helaas zit CC ook nog een best stukkie rijden van me weg.En de A12 op de vroege ochtend is geen pretje8o
 
Als ze me op de bank zat zijn ga ik solliciteren.

Overigens voor de functie Medewerker promoteam moet toch wel een leuke pool samen te stellen zijn. Er zullen hier meerdere enthousiastelingen te vinden zijn die mee willen en kunnen helpen. Gewoon een oproep plaatsen en reacties zat verwacht ik.
 
Enthousiastelingen genoeg, maar ik denk toch dat men bij Carclean graag wat meer zekerheid wil hebben over wie ze in het promoteam krijgen.
Is hiervoor ook echt een 'CV' benodigd?
 
Als er een vestiging in Groningen komt, dan sta ik als eerste op de stoep! Jammer dat het zo ver weg is....
 
Soepergrover zei:
Enthousiastelingen genoeg, maar ik denk toch dat men bij Carclean.com graag wat meer zekerheid wil hebben over wie ze in het promoteam krijgen.
Is hiervoor ook echt een 'CV' benodigd?

CV is wat lastig in dat geval, ervaring is dan wel handig om te vermelden ;) Kennis en ervaring met de verschillende producten en technieken is wel erg handig aangezien je mensen voor moet lichten en ook hands-on demo's geeft en mensen helpt met kleine probleempjes. Het is dus zeer handig als je weet waar je het over hebt :ja Enthousiasme is een pré natuurlijk ;)
 
Detailspullen van de zaak :D
Momenteel doe ik een klus als gebouwbeheerder. Maar dat zal in het nieuwe pand nog wel niet nodig zijn :)
Kom uit Drenthe en heb ik 2008 elke dag in Hoofddorp gewerkt pff was een eind rijden elke dag maar wel ontzetten leuk werk.

Succes met het vinden naar nieuwe collega's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.