• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Website van Carclean erg traag???

RST-Smurf

Detailing guru
25 mrt 2010
2.851
105
Wat mij de laatste paar dagen opvalt is dat de site van Carclean.com erg traag is.

En dit terwijl andere site`s gewoon normaal reageren , heeft dit bij CC momenteel erg veel tijd nodig om te laden.


Zijn er meer mensen die hier last van hebben???

En valt me op dat dit is nadat er wat aanpassingen zijn gedaan.
 
Gebruik ik niet meer .

Maar wel problemen met de winkelwagen
Die is sinds een paar dagen ook opeens leeg , en dat terwijl er een aantal producten in stonden8o
 
Laat je de producten er dan meerdere dagen in staan, of begrijp ik je verkeerd?
Bij mij werkt de shop goed, de pagina's verschijnen in een fractie van een seconde.
 
Bij mij is de site van cc altijd al "ingelogd" als ik deze open , de verlanglijst is ook altijd aangepast aan de laatste veranderingen , maw : geen problemen mee :weetniet (tot nu toe , en heb het net nog nagekeken :ja )
 
@ Tim ;

wat is traag?

Normaal als je iets aanlikt reageert die direct.Maar nu moet die ( als je op de webshop bent ) er lang over nadenken.En dan heb ik het al snel over een 20 sec.

en dat terwijl andere site`s geen problemen geven.Heb dit alleen op de CC webshop.
 
Hier merk ik niks van de snelheid gewoon snel.

Wat wel irritant is met IE9 je geen handje krijgt als je op een product gaat staan en de optie openen (CTRL + Klik) in nieuw tabblad niet werkt.
 
Klopt wat Dre zegt, alle overzichten van producten werken nu met javascript, volgens mij waren dit voorheen "gewone links"; dit is niet echt intuitief en kan een tragere beleving geven (al heb ik hier geen last van 20 sec vertraging).
 
Dré zei:
Hier merk ik niks van de snelheid gewoon snel.

Wat wel irritant is met IE9 je geen handje krijgt als je op een product gaat staan en de optie openen (CTRL + Klik) in nieuw tabblad niet werkt.

Hier Firefox 12, maar traag kan ik het niet echt noemen..................maar idd. wel, dat er geen aanwijzer meer is bij het kiezen van de producten, maar een cursorstreepje, lijkt mij een foutje!?

Edit: er is toch wel iets van een hickup bij het openen van links. Het beeld bevriest een 2 à 3 seconden, alvorens de nieuwe link te openen.