• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer een nieuwe :-)

fred201

Detailing addict
14 jun 2012
16
50
Hi allemaal,

Ik ben Fred en ben eigenlijk heeeel erg nieuw in detailing (om eerlijk te zijn nog nooit een volledige beurt uitgevoerd)

Zoals ik eerder al schreef weet ik eigenlijk vrij weinig tot niets over detailing, maar hoop daar snel verandering in te brengen dmv het forum

Groetjes,
Fred
 
Ben er ook pas bij maar lees alles op je gemak door en ik ga zelf een clinic volgen en daar spullen aanschaffen.

Veel plezier!
 
Fred welkom op het forum ook ik ben een groentje wat detailen betreft want ben er ook pas sinds kort mee bezig :ja

Maar als je alle info goed door leest hier op het forum en de vragen steld over de dingen waar je niet uit komt ,

word je wel goed op weg geholpen en kom je al een heel eind verder hoor dat is een ding wat zeker is :idee

Veel poets en lees plezier in ieder geval :cool:
 
Van harte welkom hier!
Dit forum is een walhalla voor mensen die zich willen verdiepen in het detailen van hun auto. Zeer veel nuttige topics, how-to's en bovenal; vragen staat hier vrij.

Alvast heel veel detailplezier gewenst
 
Leuk om zo'n warme verwelkoming te krijgen, bedankt daarvoor.

@grandscenicman Voor nu zal ik eerste even beginnen met een Ford Fiesta om het te leren :)