• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke (bouw)lamp is goed voor het detailen?

Surreallistic

Detailing addict
5 sep 2009
178
65
De brinkmann is DE lamp, I know. Maar aangezien ik ca. 1x per jaar m'n auto zou polijsten vind ik de aanshaf geen vereiste. Als ik dus een alternatief wil, waar moet ik op letten? Wat is bijv. de lichtopbrengst van de Brinkmann? Is een bouwlamp van de Gamma/Praxis/bouwmarkt dan een optie? Die is lekker multifunctioneel. Welke sterkte moet ik dan aan denken?
 
500Watt is goed, maar de Brinkmann is ook multifunctioneel: als de stroom uit valt heb je gelijk een zaklamp!
 
en voor de prijs hoef je het echt niet te laten.......als ik met de caravan de wei intrek, is m'n brinkmann altijd in mijn buurt ;)
 
Ik heb naast de Brinkmann altijd een 500 Watt bouwlamp bij mn werk staan (liefst iets op een statief), en ik zou naast de Brinkmann ook zeker niet zonder de bouwlamp willen.
 
Als je gaat polijsten: neem altijd 2 lichtbronnen, in TL zie je krasjes bijvoorbeeld erg goed maar totaal geen hologrammen, daar heb je dan weer een Brinkmann voor.