• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke pad voor harde lakken

beest23;n427984 zei:
Herken het stofprobleem van Veloce....misschien toch vervangen door S3. Finish je ook met S3?

Las overigens ook dat Angelwax compounds heeft die niet nauwelijks stoffen.

hmmm dubio
Ik finish nooit met S3 maar bouw em af bv met Finale of Rupes geel (beetje vergelijkbaar). Een medium stap als Mezzo laat ik vaak weg wel doe ik op bv mijn eigen auto nog een extra stap met een Rupes Wit combo.
 
De combi S3 met spiderpad werd aangeprezen als een 1 staps combi.... Helaas is dat een beetje te mooi om waar te zijn!

Maar deze combi werkt wel heel mooi af... Veel mooier dan Veloce... Daarom ben ik het met rick eens dat een tussen stap met mezzo best achter wegen gelaten kan worden.

Ik gebruik Mezzo eigenlijk alleen bij wat zachtere lakken.... Ik finnish persoonlijk altijd met S30.... Ik vind dit echt een heerlijk product dat bizar lekker afneemt.
 
Thanks mannen! Ondanks jullie enthousiasme ben ik toch wel benieuwd naar de compounds van Angelwax. Ff dagje over nadenken. De eerder besproken pads bestel ik sowieso ;)
 
Ik toevallig afgelopen weekend op een BMW Z3. Nabehandeling na Scholl S3. Gaf i.c.m. een rode Monello pad op de DAP een nog iets fijnere glans.