• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke pads heb ik nodig voor mijn DAP500? Ik wil hologrammen verwijderen.

DUB

Detailing rookie
25 jul 2011
57
0
Daar ben ik dan met mijn eerste brandende vraag,

Ik ben van plan om een DAP 500 aan te schaffen maar ik zag dat ze zonder pad geleverd werden.

Ik poets normaal altijd met deze pasta/poets

53803.jpg


Het gaat om een auto die wel gepoets/polijst is maar als je in de zon kijkt hologrammen achterlaat,... inderdaad.... gepoets met een rotary machine.

wat voor soort pad moet ik er bij bestellen? want ik heb nog niet echt ervaring met deze pads, qua kleuren, maten enz.

Alvast bedankt
 
*kuch*

https://forum.Carclean.com/cc_postst5922/Volledig-exterieur-stappenplan-machinaal-DAP500900.aspx

:-"

Zoekt en gij zult vinden :grinning: Lees eerst even het forum door, de meeste vragen zijn al gesteld en beantwoord ;)

Als je een kit gaat bestellen zitten er wel pads bij en polijstmiddelen. :-b
 
DUB zei:
Ik ben van plan om een DAP 500 aan te schaffen maar ik zag dat ze zonder pad geleverd werden.

Misschien de DAP500 kopen met pads en polijstmiddel? --> https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP500_Raffini_Starterskit_Lite_Edition__101802 of https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP500_Raffini_Kompressor_Starterskit_Lite_Edition__102005
 
Hallo,

Misschien gelijk je "lijstje" op het forum smijten??,zo kunnen we je wat advies geven ivm wat je allemaal zeker wel en zeker niet moet kopen:-"

't Zal meer wel dan niet worden,hou je bankrekening dus maar goed in het oog:D

Ik zal ff beginnen met wat "wel" :

shampoo
klei + lube
eventueel een glaze
wax
velgenborstel
velgenwax
s&w
startersset dap900
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel doeken (type mega towel poorboys 39 x 39 cm)
droogdoek type delirium
washmitt(+ een goedkope voor de onderzijde en nog 1 voor enkel de velgen)

Er kan nu alleen maar wat bijkomen vrees ik.

Danny
 
velgenwax hoeft niet perse ( net als de glaze ), dit scheelt weer een stukje knaken in het begin ( kan nl niet in je portemonai kijken )
Veel doeken, mwah: voor elke stap 1 DMT en de rest met goedkope voor de vuile werkjes ..... aanvullen kan altijd nog
Droogdoek: idd de delerium ( oranje topper )
Washmitt: de Meg's is een topper
APC
Mothers detailing brushes ( per 2 voor iets van €5 ) >>>> altijd veel plezier aan beleven ! !
 
waar moet ik mijn lijstje neerzetten dan???

gewoon hier?

Ik heb wel wat spulletjes maar lang niet zoveel als jullie en ik kom nu ook allemaal nieuwe merken tegen waar ik nog nooit van heb gehoord,... erg leuk en interessant
 
De spulletjes waar ik op dit moment wat mee doe.

Weet niet of het wat is maar dat hoor ik dan wel

- Sonax slijppasta fijn
- Rotary variabele polijstmachine met ongeveer een stuk of 8 pads (moet nog verkocht worden want ik wil een DAP500)
- Meguiars deepcrystal carnauba wax
- Meguiars Goldclass
- 3M Finesse-it
- Droogtrekker- groot siliconen wisblad
- Meguiars zeem

Voor het interieur gebruik ik een soort melk achtige substantie die ik van een poetser ooit heb gekregen, het werkt perfect!!!Ook heb ik een soort goedje gekregen om de teerrommel eraf te krijgen, geen idee wat het is maar werkt ook goed.

En als laatst gebruik ik de bandenzwart die je bij de action koopt ;)

Ik hoor het wel of het wat is,... of niet