• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke producten kan ik gebruiken met een DAP900 voor mijn zwarte Audi A3 uit 2007?

scaniadriver_john

Detailing rookie
21 jul 2011
3
0
hey

ik ben van plan mij de DAP900 aan te schaffen.

maar met al die internet info hier :) zie ik de bomen door het bos niet meer.

welke producten zijn aan te raden voor een zwarte audi a3 van 2007?

grts
 
DAP900 + Monello producten. Kun je niet fout gaan!

Deze:

https://www.Carclean.com/product/Polishing_Power/DAP900_Raffini_Kompressor_Starterskit_Lite_Edition__102006

Audi lak is namelijk 9 van de 10 keer vrij tot erg hard. En met deze set krijg je de meeste lakdefecten weg.
 
Met die set ben je qua polijsten al aardig op weg ja.
Polijstmiddelen en pads is het moeilijkste om uit te kiezen in het begin, spullen voor de rest kom je wel uit denk ik? (qua kleien, wassen, trims banden enz.)
 
Hallo,

Dat setje met de monello-produkten is idd de moeite,misschien de "forza " er toch maar ff bijnemen?? en wat extra pads ??
Heb vandaag de mezzo op een zwarte mercedes gebruikt en vond dat deze toch wel zeer harde lak had,gelukkig moesten niet alle imperfecties er uitgepolijst worden,maar het was toch "close" met de mezzo.

(kan ook aan mij liggen natuurlijk , ik ben dan ook nog maar een beginnende "dapper" .

Danny
 
RogierV12 zei:
Met die set ben je qua polijsten al aardig op weg ja.
Polijstmiddelen en pads is het moeilijkste om uit te kiezen in het begin, spullen voor de rest kom je wel uit denk ik? (qua kleien, wassen, trims banden enz.)
eigenlijk kom ik er totaal niet uit :) kwil het van de 1ste keer goed doen natuurlijk

kleien waarom en met wat het beste?

trims banden?

sorry voor de noob vragen :)
 
Hey!!

Stuur dan gewoon een "vraagje" naar cc zelf en laat hun dan alles samenstellen ,heb je alles in 1 keer en is een toffe verrassing op de koop toe

niets zo leuk :D

Danny
 
scaniadriver_john zei:
kleien waarom en met wat het beste?
Klei haalt de vervuiling úit de lak

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden...
7ca49253.jpg


scaniadriver_john zei:
Trims = alle (zwarte) kunststof delen op/aan de auto.
Hiermee maak je het kunststof weer mooi zwart. Een goed middel hiervoor is de Poorboys World Trim Restorer

scaniadriver_john zei:
Dit product zorgt voor mooie zwarte banden. Een goed en goedkoop middel is bijvoorbeeld de CarPro PERL.
PERL= Plastic-Engine-Rubber-Leather
Dus multifunctioneel te gebruiken.

05643442.jpg
 
voila bestellingske gedaan.

hiermee zal ik toch al wat aan de slag kunnen zeker?

Polishing Power - DAP900 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition
3M - 3434 afplaktape - 19mm breed
Lake Country - SmartPads CCS 6.5 inch Black Finishing Pad - Rotary
Poorboys World - Sample Kit #6 - '4-Step'


nu in blijde afwachting tot we er kunnen aan beginnen ;)