• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke producten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WalterB

Detailing rookie
1 mrt 2009
100
0
Nou mijn vragen lijken makkelijk.
ik ben opzoek naar een goede poets set voor mijn auto.
Nu ben ik alleen bekend met het merk "turtle" een Belgies merk waarvan ik de naam niet weet en het merk "mequiars" deze laatste vind ik nogal vrij prijzig voor een complete set.
Ik wil vooral goede doeken en detailers hebben en kleien wil ik ook een keer proberen en een aantal goede waxen.
Volgens mij is dit wel alles, dit zal denk ik nooit gebeurdt zijn bij mijn auto in ieder geval de afgelopen 2 jaar.
Wil er niet al te veel geld aan uitgeven, en welke moet ik hebben en waar zijn deze te halen.

GRTZ

Walter
 
Dan moet je echt eens naar Poorboy's World producten kijken.
De Quick Detailer Plus is een mooie QD en de Natty's een geweldige wax voor een mooie prijs. Ook de Deluxe Mega Towels van Poorboy's zijn erg fijne doeken voor mooie prijs.
 
het is meguiar's, met een G, niet met een Q. geen idee waar de mensen die Q halen.... en de S mag er niet aan vast, met 's zijn ;)

maar je hebt wel gelijk, die is nogal prijzig.
zeker de producten van poorboy's world eens bekijken. die zijn supergoed voor wat ze kosten. Ruiken ook enorm lekker!!
 
wou bijna vragen waar dit te halen is.
Maar vond toen de homepage van dit forum dus kijk ik daar wel even op rond
 
www.Carclean.com klik dan links op merkenoverzicht en kijk dan bij Poorboy's World, staat alles tussen.

Dit is ook een heel handig overzicht:
Klikkerdeklik van Xizer :)^
 
ga binnenkort maar even een paar Poorboy's producten bestellen.:cool:
Dus deze topic kan des noods een slotje op

THNX
iedereen voor de tips
 
Op verzoek van TS gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.