• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welkeander merk pad ipv groene 3M pad

speedy.gonzales89

Detailing rookie
12 nov 2011
22
0
Hallo,

Ik werk momenteel met 3M producten en ik zou de groene pad van 3M das voor de grove pasta.Maar ik vind deze nergens meer in stock en nu is men vraag of er iemand weet welk ander goed merk ik kan nemen dat even goed is al 3M

mvg
 
Fast Cut Plus kun je ook prima met een oranje of gele Lake Country / Monello pad doen.

Evt. ook prima te gebruiken met een wolpad.
 
Wat Eelco zegt, bovendien is de groene 3M pad een vreselijke b*tch vind het persoonlijk echt waardeloos werken.
 
vraag gewoon rechtstreeks via "contact" aan cc wat zij aanraden , je zal merken dat het je heel wat ellende uitspaart :-"

persoonlijk heb ik de smartpads 5.5" in zowat alle kleuren en ben er tevreden over :ja
 
Okej ik heb de de gele pad genome is ne harde pad speciaal vo krassen en voor e rotary machine en ik neem aan de blauwe hier ook voor de fijne afwerking is die ook geschikt is voor een DAP machine?
 
CC verkoopt geen 3M polijst spullen. De blauwe 3M pad is inderdaad voor de afwerking icm de Ultrafina SE de blauwe pad staat trouwens in mijn top 3 van favoriete pads ;)
 
Qua kracht zullen de Monello Inizio Forza of Meguiars M105 prima naast FC+ kunnen staan, allen kun je prima met een gele pad gebruiken.

Fijne afwerking kun je een lichtgroene (light polishing/finishing) of zwarte pad voor pakken, deze kunnen ook prima op de DAP, wel even kijken naar de juiste afmeting.

Welk product wil je er mee verwerken?
 
speedy.gonzales89 zei:
Okej ik heb de de gele pad genome is ne harde pad speciaal vo krassen en voor e rotary machine en ik neem aan de blauwe hier ook voor de fijne afwerking is die ook geschikt is voor een DAP machine?

Ik weet dat je een Belg bent, maar zou je AUB willen proberen om in het NL te antwoorden? Ook maken punten, komma's en hoofdletters het ook een stuk leesbaarder ;)