• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wheelwax test UK

Voor zover ik weet hebben we de testwinnaar gewoon op voorraad. Maar om nu te zeggen dat het een uitgebreide test is?? Nee niet echt.
 
stimpy68 zei:
Voor zover ik weet hebben we de testwinnaar gewoon op voorraad. Maar om nu te zeggen dat het een uitgebreide test is?? Nee niet echt.

Deze "uitgebreide test" heeft nog minder om het lijf dan de grote velgenreinigerstest in Autoweek ongeveer een week geleden.

Met dat verschil dat hier op geen enkele manier is na te gaan hoe de tests zijn afgenomen en wat de voor en na resultaten waren.

Ik gebruik zelf wheelwax en ben er zeer over te spreken.
 
stimpy68 zei:
Voor zover ik weet hebben we de testwinnaar gewoon op voorraad.

oude turtle

nieuwe turtle, nano dinges :)

er is dus een nieuwe nanoversie, en die hebben jullie nog niet. Kan hem ook nog nergens vinden.

Wheelwax heb ik ook, en vind dat prima spul. De test is inderdaad summier, maar wel genoeg aanleiding om het te proberen vind ik.
 
Wat een test...
Ze testen velgenwax maar de titel van het artikel is wheel polish test... Ook doorheen de tekst gebruiken ze polish en wax door elkaar.
 
Slaglood op een lichtmetalen velg zegt genoeg}:)w notabene ook nog op de buitenkant :klap

Ik heb nu WheelWax gebruikt en dat werkt gewoon perfect , gister heb ik Autoglym Alloy Wheel Seal gehaald, straks na het wassen maar aanbrengen, ben benieuwd.
 
het kan toch ALTIJD met van alles aangebracht worden? Al doe je het met je tenen of een oude onderbroek van je oma, als het er maar mee opgaat.

Onzin dat dingen altijd met applicator versie X, en vooral niet applicator versie y gedaan kunnen worden.
Wat jij fijn vindt doe je; bijna alles wat je met een foampadje erop kan smeren kan je ook met een MF/badstof/katoenendoek erop gesmeerd worden
 
tinus zei:
het kan toch ALTIJD met van alles aangebracht worden? Al doe je het met je tenen of een oude onderbroek van je oma, als het er maar mee opgaat.

Onzin dat dingen altijd met applicator versie X, en vooral niet applicator versie y gedaan kunnen worden.
Wat jij fijn vindt doe je; bijna alles wat je met een foampadje erop kan smeren kan je ook met een MF/badstof/katoenendoek erop gesmeerd worden

Als je nou zegt dat het met een blauw doekje moet krijg je de vraag of het ook met een rood mag ....
Beetje eigen initiatief is gewenst wat mij betreft.

P.s. als je het met je tenen doet, let wel op of je geen kalknagels hebt (ivm. krassen).
 
Het makkelijkste, misschien ook omdat ik het zo gewend ben, is gewoon een applicator padje te gebruiken. Nu ik die foto zo zie zal het met een MF doek ook best gaan. Ik zou niet zomaar zonder meer onderbroeken van je oma of iets dergelijks gaan gebruiken, voor je het weet maak je krassen in de lak van je velgen!
 
nano techt werkt gewoon goed. Puur omdat het van Turtle Wax is kan het niet goed zijn, hoezo merkgebonden?