• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie wat hoe waar wanneer: Vinny

vinny1970

Detailing trainee
12 mei 2009
17
47
Mijn naam is den vinny.Ik woon in Belgie-West-vlaanderen.,ben 39 jaar en beginnend detaillist.
Waarom nu pas vraag je je af?Ik heb daar 2 redenen voor.
-Aankoop nieuwe Opel Insignia tourer sport: Saphire black=kleurtje die veel onderhoud vraagt
-Heb veel vrije tijd en ik zocht wat om mijn vrije tijd nuttig te besteden en detaillen is
iets die me wellicht enorm zal boeien en je kan er eventueel in bijberoep een euro mee bijverdienen.


Wat ik wel reeds opmerk is dat er zo veel producten bestaan dat het moeilijk is om keuzes te maken.
De uitdaging is dus zeer groot om er iets mee te bereiken.Ik kan gerust geloven dat er velen zijn die ermee
beginnen maar het niet lang volhouden door het vele werk en moeilijkheidsgraad die bij detailen komt kijken.
Hopelijk ben ik niet iemand van deze groep mensen.
 
Welkom op het forum Vinny! :)^
Weet niet of je foto's hebt van je Opel, daar zijn we hier namelijk dol op :ja
 
Opel is 3 weken geleden besteld,wordt geleverd eid juni(hopelijk).Van zodra in mijn bezit zal ik foto's uploaden.
 
Welkom op het forum,

Er zijn inderdaad vele producten op de markt met allemaal hun goede punten en specifieke werking.
Je favorieten hierin vinden is een proces van proberen, proberen en nog eens proberen tot dat je een methode hebt gevonden die voor jou makkelijk werkt. Natuurlijk is een begin maken moeilijk maar daarvoor is er dit forum. Genoeg mensen die er zijn om raad en tips te geven.
Hopelijk vind je in het detailen een nieuwe hobby (of zoals het bij velen hier is eerder een verslaving :D ).
 
Een Opel Insignia:heart_eyes:
Hier gaat mijn hartje sneller van kloppen,had ik de Antara niet gehad,weet ik zeker dat ik een Insignia zou hebben!!

Welkom op het forum!