• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wielnaven

ItsCollin01

Detailing rookie
30 mrt 2024
3
15
Hey mensen,
Allereerst stel ik mijzelf even voor:
Mijn naam is Collin en ik rijd een VW polo uit 2012. 1.2 TSI
Mijn hobby, de auto wekelijks wassen en onderhouden haha!
Vraagje:

2 weken terug heb ik mijn winter naar zomer wielen wissel gedaan. En daarbij meteen de wielnaven meegepakt met zinkspray van Motip. Nu wilde ik gister de auto wassen in de wasbox met mijn detail spullen en merkte ik (ondanks dat ik ruim 40 tot 50cm van de velg was) dat de zinkspray lijkt op te lossen? Ik zie de geschuurde delen van de wielnaaf weer... terwijl de zinkspray zegt dat hij water, benzine en chemicaliën afstoot...
Iemand die tips heeft of me kan helpen?
Heb alles opgeschuurd en ontvet... en 3 lagen gespoten.
1000004428.jpg
1000004431.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het zinkspray is geweest?
Ik heb aantal weken geleden ook mijn wielnaven gespoten. Wel met zinkspray van de action. Maar dat heeft toch echt een lichtgrijze kleur.
Hier zit het er gelukkig nog op. :)

20240321_170326.jpg
 
Ik heb nog zinkspray over van mijn werk, ze liggen al wel een paar jaar in de schuur. Mocht iemand ze willen mag die ze gratis overnemen, anders gooi ik het weg.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR