• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wilco's collectie.

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
44
Oss
heb vandaag ook maar eens m'n hele collectie uitgestald en opgeruimd. zal van de week eens wat bakken gaan halen. m'n flessen zitten nu nog in 'n doos waar een van m'n bestellingen in bezorgd zijn. doeken en pads heb ik wel al in 'n kunststof bak zitten.

zoals je ziet, al 'n kleine collectie van PB, Meg. Gold wax. en de ultimate detailer.
jerrycan last touch is een van m'n laatste aanwinsten, welke ik puur in 'n oude fles spray & wipe van PB gedaan heb zodat ik altijd wat bij me heb als ik elders ga detailen. Dan hoef ik niet met die die jerrycan te gaan slepen. ook heb ik 1:1 verdunde Last Touch voor het clayen.

PB spray & wipe zit in de gele spuitfles. verder nog de Meg. shampoo, clay op voorraad. handpads en voor de machine (oranje machine-pad is inmiddels al de 2e). Valma Leather cleaner. cybercleaner, leuk spul, kreeg ik ooit als cadeautje bij 'n bestelling. het flesje bandenzwart, heb ik pas bij m'n oom 'n beetje "geleend". weet niet welk merk hij heeft staan.

'n microvezelspons voor het wassen (met 2 emmers natuurlijk), mothers droogdoek en natuurlijk genoeg doekjes om voor elke stap 'n ander doekje te kunnen gebruiken. waar ik heel blij mee ben is het stukje tuinslang met de koppeling, voor het afspoelen van de auto. dit werkt zo handig!!

oh ja... en 'n DAP-je niet te vergeten..

plaatjes bij het praatje:


DSCF3003.jpg

DSCF3004.jpg

DSCF3005.jpg

DSCF3006.jpg