• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wim is er ook.

Wim

Detailing rookie
6 okt 2013
18
0
Hoi, mijn naam is Wim. En ik ben 44 jaar. Ik ben in het bezit van een Opel Corsa D 111 edition. De kleur ervan is Black Saphyr. Ben al een beetje een verslaafde poetser aan het worden.

Mijn favo merken zijn 3m, Meguiars, Poorboys en Dodo Juice.

Ik ben erg geinterreseerd hoe en waarmee iedereen hier zijn auto wast, poetst en onderhoud. En daarom heb ik me hier aangemeld.;)
 
Nu Wim er is het beginnen. Grapje. Welkom en ik weet zeker dat je antwoorden gaat vinden.
 
Bedankt allemaal voor het warme welkom. Even kijken of ik ook foto's kan plaatsen hier. Gisteren heb ik de rooie van m'n vriendin aangepakt. Ik heb hem eerst met Wolfs Deironizer Decongel gereinigd. Daarna met de DAP en een blauwe Dodo-pad met 3m polijstpasta(fijn) gepolijst. Vervolgens weer met de DAP en en de blauwe waflepad van 3m met hoogglanspoetsmiddel ook van 3m weer naar hoogglans gebracht. Toen de auto nog een keer gewassen met heel weing soft wash gel van Meguiars. Daarna is ie met de DAP en een zwarte Dodo-pad in de glaze (black hole) gezet. En heb ik hem een half uur laten curen. Daarna heb ik de Purple Haze Pro (Dodo) opgebracht en een uur laten curen. Daarna met een fantastic Fur van Dodo afgenomen.

En dit is het resultaat op een rooie auto van 13,5 jaar oud.

SAM_3289Custom_zps7cfbb906.jpg


SAM_3290Custom_zps5b34076e.jpg


SAM_3291Custom_zps080f1b85.jpg


SAM_3293Custom_zps3b3b852f.jpg


Binnenkort moet die van de buurvrouw ook nog een keertje weer mooi rood worden. Die is bijna roze en dus nodig toe aan een detail-beurt. De auto dan hè.........:)