• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wintervelgen poetsen

albert

Detailing rookie
1 feb 2010
132
0
in april ga ik mijn wintervelgen poetsen, is dit product aan te raden om zowel de winter als de zomervelgen daarmee onder handen te nemen?? het zijn de orginele zomer en wintervelgen van mercedes..poorboys world: Spray and Rinse Wheel Cleaner - 946ml
Mvg Bére
 
PB Spray & Rinse Wheel Cleaner is zeer zeker geschikt (evenals alle andere Wheelcleaners)
Verwacht niet dat je velgen met alleen opsprayen meteen schoon zijn, waarschijnlijk moet je het product nog met een kwast inwerken.
Even laten intrekken en dan afspoelen.

Mochten de velgen dan nog niet schoon zijn, zul je moeten kleien.
 
inderdaad reinigen zoals hierboven beschreven en daarna een goede wheelwax ( bijvoorbeeld die van poorboys ) erop. Hiervan gaan ze mooi glimmen en zijn ze perfect beschermd.
 
@ paulus

stalen velgen ? ja wil heel goed. Doe het altijd met de velgen van de polo van mijn vriendin. Even met ssr1 en een witte pad op de dap. de randjes even met het handje en ze glimmen weer als nieuw. Aanrader.

Scenic doet dat ook en heeft er plaatjes van getrokken. staan hier wel ergens op het forum
 
De wintervelgen poetsen, daarvoor heb ik nu juist velgjes die door de pekel mogen die hoef je niet te poetsen :D :D

Nee gekheid, houd ze wel schoon maar niet in de wax ofzo, heb er wel het een en ander over gelezen zoals in het 5 stappen plan van Dibbuz!
En de velgjes moeten toch binnenkort eens opnieuw gepoedercoat worden omdat er door een aantal beschadigingen blaasjes zijn]-0 ]-0 ]-0 . Dan maar alles opnieuw in de bescherming :heart_eyes:
 
gevonden !
https://forum.Carclean.com/cc_postst3406/Ook-de-Wintervelgen-.aspx