• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wit uitgeslagen kunststof delen - helpt APC?

StijnV

Detailing guru
Tester of Bling
29 jul 2014
866
183
35
Dilsen-Stokkem
Sommige zwarte kunststof delen vertonen wat witte vlekjes, veroorzaakt door polijstmiddel (in dit geval Poorboy's World Professional Polish).
Nu heb ik deze delen al enkele malen ingesmeerd met Auto Finesse Revive, maar de vlekken worden toch redelijk snel terug zichtbaar.

Is er een langdurigere oplossing? Helpt het bijvoorbeeld om de plastic delen grondig te poetsen met APC of gaan ze daarvan nog meer wit uitslaan?
 
APC ontvet en is daardoor niet vriendelijk voor weekmakers in kunststof
Warm water helpt soms al voldoende. Black WOW ook
 
Gewoon de wonderspons met water. Is alles zo weg. [h=1]Carclean.com - Magical Sponge - square (12x6x2,5cm)[/h]
is ook gewoon te halen bij de action.

eerst een test doen of je er geen krasjes mee krijgt. Maar ik gebruik het overal voor. Ook vegen op het kunstof van me interieur.
 
Als ik witte deeltjes heb op kunststof na polijsten gebruik ik apc van poorboys maar wel goed verdunnen en krijg het steeds goed weg hoor. Daarna met black wow en precies als nieuw ;)