• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

witte kringen in voorraam

kristian-ruizenaar

Detailing trainee
2 aug 2014
8
25
Hallo allen, Ik ben hier al een tijd lid en ik zoek nu een oplossing voor mijn probleem. "In de ochtend (als het raam aan de buitenkant nat is) zie ik alleen maar kringen op het raam (waarschijnlijk van het aanbrengen van rain-x)
0f997041091307989f3284f9f53d5e43.jpg
Als ik mijn ruitenwissers gebruik zijn de kringen even weg maar komen dan al snel weer terug.
1a5bda0f85ca7b50a7e4fb8509dbc592.jpg
Pas als de auto het interieur op temperatuur heeft blijven de kringen weg.. maar als het hard regent krijg ik de kringen alsnog te zien." Kan dit komen door de rain-x? Zo ja, hoe kan ik de rain-x het beste verwijderen?
 
Probeer eens met een zwarte pad met Professional Polish of desnoods met een drupje Finale om het aan de buitenkant weg te krijgen. Misschien stomme vraag maar zit er niets aan de binnenkant? Iets van een soort anti-fog?
 
Ik zou idd even checken of dit niet aan de binnenkant zit, ik heb dit momenteel ook en het komt duidelijk doordat ik de binnenzijde heb schoongemaakt.
Anders zou het er aan kunnen liggen dat je de Rain-X misschien niet goed uitgebuft hebt, ik merk dat dat nog wel eens nauw luistert.
(heb zelf de rain-repellant in gel-vorm, die heeft daar ook erg last van)
 
Hartelijk dank voor de reacties en het is in ieder geval niet aan de binnenkant. Ik ga wel even kijken of ik met een drupje finale het weg ga krijgen..
 
Prof polish heeft geen korrel en is een cleaner ik zou dat eerst proberem