• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte vlek op het dashboard

MaxVW

Detailing rookie
12 jun 2011
13
0
Goedendag,

Sinds een tijdje ben ik flink bezig geweest met het netjes maken van mijn auto. Nou is het meeste gelukt maar nu zit ik met een lelijke vlek op het dashboard.
Het zit aan de passagierskant en het komt doordat mensen er met hun knie tegenaan duwen waardoor er een witte vlek ontstaat. Ik heb dit geprobeerd weg te krijgen met Poorboy's Trim Restorer maar helaas.

heeft er iemand toevallig een tip hoe ik deze vlek weg kan krijgen of welk middel hiervoor geschikt is?

Alvast bedankt!

Gr Max
 
Heb je al eens geprobeerd om het eerst met APC te onvetten en daarna te voeden met natural look ?
 
Nee, heb het alleen geprobeerd met de trim restorer. Ik ben nog maar net begonnen met het detailen dus heb nog niet veel in huis staan. Maar ik zal het onthouden, bedankt!
 
@ Maxos : uit welk deel van NL kom je ?
Wellicht dat je wat APC bij een detailer in de buurt kunt lenen / krijgen / proberen
 
Ik kom uit noord brabant. Ongeveer tussen Den Bosch en Nijmegen in.

Ik ga sowieso vaker een order ga plaatsen om mijn collectie uit te breiden. Dus APC en natural look ga ik onthouden, en zet ik op de verlanglijst!
 
Je msn naam als forumnaam is vragen om spam...
stuur even een pm naar een moderater om dit te laten veranderen;)