• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte vlekken

Peter Jansen

Detailing addict
5 jun 2008
602
62
Bij deze een vraag over de produkten van Poorboy's.

Soms zie je dat bepaalde produkten van die witte vlekken achter laten op stootstrips en dergelijke.

Welke produkten van Poorboy's doen dit ook ??

Groe, Peter
 
Het zijn vooral de produkten met een cleaner erin zoals de SSR serie. ik vermijd altijd kunstof met alles. Better safe than sorry...
 
Normaal niet ,zoals gezegd zijn het meestal de Cleaners & Polishes van eender welk merk.
De wax zou normaal geen witte resten mogen achterlaten als het een Pure wax is.

Ik veronderstel dan dat je de Natty's gaat gebruiken ,deze laat geen witte resten achter.
Maar smeer het natuurlijk niet superdik op de trims..;)
 
Ik bedoelde dan ook dat het niet erg zou zijn als je de trim even raakte ,hou een microvezel bij de hand en veeg het gewoon even af.
Weet niet of je het doorhad ,is maar gewoon even verduidelijken. ;)

Natty's altijd DUN houden en niet te lang laten zitten.
Beter 2 dunnen lagen zetten als 1 dikke ,trouwens met deze tijden kan je zowiezo beter 2 of meer lagen zetten...Houd een uurtje tussen de lagen als je er meerdere wil zetten..:)^