• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wjb#222 stelt zich voor

wjb#222

Detailing rookie
10 okt 2009
1
0
Na al een poosje te hebben gelezen op dit forum toch maar even me zelf voorstellen

Mijn naam is willem-jan en ik ben 20 jaar. Ik rij in een VW golf 4 gti exclusive Deze auto heb ik nu ongeveer 6maanden in mijn bezit. als ik hem gepoetst heb ben ik wel trots op mijn werk en geniet ik weer van mijn auto :schaam

nu ben ik nog een beginner op het poets gebeuren dus zou graag eens hulp hierbij willen hebben
dus dacht ik daar is dit forum handig voor :party:

de auto na een dagje crossen (quad cross)
voor en na foto's

ervoor :)&

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

erna :F
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Welkom EHV-er :grinning:

Je mag dan wel uit EHV komen, maar je foto's (op de bovenste 3 na) zin toch wel in Uden genomen ;)
 
Welkom EHV er.

Misschien wel iets om binnenkort een meeting voor alle forumleden uit de buurt van Eindhoven te organiseren. Het zijn er inmiddels een hele boel.
 
Allereerst: welkom!

Ten tweede:
paulb zei:
Misschien wel iets om binnenkort een meeting voor alle forumleden uit de buurt van Eindhoven te organiseren. Het zijn er inmiddels een hele boel.
:party: