• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang verkrijgbaarheid

MrE

Detailing addict
1 sep 2013
4
60
Hoyhoy,

Ik lees hier al een behoorlijk tijdje mee maar dit is mijn eerste post. Ben ook nieuw in het wereldje, en ben me aan het oriënteren over wat er te koop is en hoe dit toe te passen in mijn geval.

Ik heb daarbij wat producten op het oog, één daarvan is Wolfgang. Het viel me echter op dat daar vergeleken met zeg een jaar geleden steeds minder producten van in de webshop verkrijgbaar zijn.

Is daar een bepaalde reden voor? Wellicht te duur of zoiets?

Ik heb gezocht op het onderwerp maar niets kunnen vinden, dus mocht deze vraag eerder zijn gesteld of de reden al zijn gepost, dan bij voorbaat mijn excuses daarvoor.

Alvast hartelijk dank!

Erik.
 
Ik denk dat het ongeveer dezelfde reden heeft als bij Pinnacle:
"..alle producten zijn van uitzonderlijke kwaliteit. De producten zijn alleen prijzig en voor ons lastig te bevoorraden, het moet met relatief kleine aantallen uit de USA komen en dat maakt het prijstechnisch elke keer een lastige uitdaging."

Er werden volgens mij ook steeds minder Wolfgang producten verkocht, wellicht door verzadiging en ook door meer concurrentie van andere europese merken.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Correct met Wolfgang is hetzelfde verhaal. Te weinig vraag, steeds hogere inkoopprijs.

Bovendien zijn er inmiddels voor elk Wolfgang product een of meerdere alternatieven te krijgen.
 
En hoe zit dit met het merk Valet Pro? Aan gezien jullie lang niet alle producten hiervan in assortiment hebben liggen.

Het lijkt mij dat hier wel vraag naar is? Qua prijsklasse ook niet het duurste...
 
Het is vaak kijken of je van ieder merk alles in je assortiment wil hebben. Er is al zoveel keuze.
Valet Pro is overigens meer een no-nonsense merk. Geen super fancy verpakkingen en zo, maar de producten doen wat ze moeten doen.
Komt uit de UK, dus qua transportkosten zal dat ook wel schelen.
Ik ben zeker wel happy met de Valet Pro spullen die ik in huis heb.
 
Het is wat off-topic, maar Valet Pro is beter verkrijgbaar, maar ook daar is de vraag te zwak voor om ook dat helemaal in ons assortiment op te nemen.
 
Ik heb niet zo veel kennis van zaken als jij Tim, maar overweeg eens een keer om Valet Pro te proberen, ik vind dat ze echt een heel goed assortiment aan producten hebben en ook nog eens betaalbaar.
 
+1

En dan voornamelijk de 5Liter verpakkingen .

Mag ik misschien een poll aanmaken? :)

Zouden jullie meer producten van Valet Pro in het assortiment willen zien?
 
tamer;n404919 zei:
Ik heb niet zo veel kennis van zaken als jij Tim, maar overweeg eens een keer om Valet Pro te proberen, ik vind dat ze echt een heel goed assortiment aan producten hebben en ook nog eens betaalbaar.
En jij denkt dat wij Valet Pro niet geprobeerd hebben?

Uiteindelijk hebben we tientallen producten door moeten draaien, omdat het langer dan een jaar op de plank stond. Sorry.
 
En natuurlijk kom ik zojuist het antwoord op mijn vraag tegen in het Wolfgang, tips/tricks en ervaringen topic......:klapBedankt voor de reacties allemaal!
 
  • Leuk
Reactions: Tim