• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

WWAC stelt zich voor.

wwac

Detailing addict
2 feb 2009
48
52
Hallo forumleden van carclean

Ook ik wil me even voorstellen. Ben wwac (wesley) wwac zijn me voorletters (voor diegenene die het wil weten) en ben 22 jaar. Ben zo'n 2 jaar lid (geweest, want is een beetje op z'n retour) van het meguiars forum waar ik overigens veel handige tips vandaan heb gehaald, maar ervaringen van andere forumleden deden mijn merkvoorkeur sterk veranderen

Ik heb een week geleden een andere auto gekocht. Voorheen reed ik een zilvergrijze lexus gs300. Ik heb vorige week dus de overstap gemaakt naar bmw, een metallic zwarte 735i type e65, met donkergrijs individual interieur. Helaas moest ik 2 weken ( nu dus nog 1 week wachten :bad ) wachten mede door de eisen die ik zo'n beetje stelde aan de auto. Zo waren er wat interieurknopjes die lichtjes versleten waren en wilde die graag vernieuwd hebben. Ook worden de injectors van de bmw vervangen. Verder het bekende verhaal zoals interieurreiniging, poetsbeurt en afleverbeurt.

ik heb in de ca anderhalf jaar flink wat meguiars spullen opgebouwd (wist niet beter, dacht echt dat dit HET merk was) Inmiddels is zoals eerder gezegd die mening sterk veranderd. Heb ondertussen een gliptone interieur set aangeschaft in engeland. Is geloof ik in nederland niet te krijgen maar werkelijk superspul. Ben ook van plan een andere wax en sealant aan te schaffen (waarschijnlijk ex en natty's) maar twijfel nog. Ik glaze met de m7 van meguiars welke mij goed bevalt.

Heb de lexus in de jaren vrij goed onderhouden met meguiars producten en eigelijk nooit gekleid. Heb gister toch een set klei besteld bij CC om de bmw van het begin af aan goed te gaan aanpakken. Als het weer het een beetje toe gaat laten ga ik de auto is een flinke detailbeurt geven.

Helaas nog geen foto's van de bmw dus, maar zodra ik ze heb worden ze gepost.
 
Welkom!
Ben zeer benieuwd naar de foto's van je BMW :ja

Ik lees dat je een poetsbeurt hebt geregeld...
Het komt wel eens voor dat ze zo weinig tijd hebben dat ze in twee uur tijd de auto polijsten met de rotary zonder nabehandeling met de excenter of D/A zodat er hologrammen kunnen ontstaan. Dit zie je pas trouwens na een paar wasbeurten.
Wie weet, doen ze het dit keer eindelijk goed en heb ik niks gezegd.
En ach, ik zie dat je de auto zelf ook al een flinke detailbeurt gaat geven, dus dat maakt'm natuurlijk weer helemaal mooi :)
Komt helemaal goed dus :cool:

Veel plezier hier op het forum!
 
ParaNoya zei:
Welkom!
Ben zeer benieuwd naar de foto's van je BMW :ja

Ik lees dat je een poetsbeurt hebt geregeld...
Het komt wel eens voor dat ze zo weinig tijd hebben dat ze in twee uur tijd de auto polijsten met de rotary zonder nabehandeling met de excenter of D/A zodat er hologrammen kunnen ontstaan. Dit zie je pas trouwens na een paar wasbeurten.
Wie weet, doen ze het dit keer eindelijk goed en heb ik niks gezegd.
En ach, ik zie dat je de auto zelf ook al een flinke detailbeurt gaat geven, dus dat maakt'm natuurlijk weer helemaal mooi :)
Komt helemaal goed dus :cool:

Veel plezier hier op het forum!

Ja inderdaad, ben ikzelf ook wel een beetje bang voor. Maar een poetsbeurt zat in het pakket. Vond het een beetje arrogant klinken door te zeggen, laat maar doe ik zelf wel :|~* haha. Maargoed, ik ga nog ff bekijken wat ze ervan gemaakt hebben, en wat me nog te doen staat. Anders zal ik een forumlid met een rotary misschien maar eens heel lief aan gaan kijken haha.