• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Xcorpion stelt zich voor

Xcorpion

Detailing rookie
20 apr 2009
116
0
Hoi iedereen,

Bij deze stel ik me dus ook even voor :cool:

Ik ben Vince, 19 jaar kom uit Lokeren en als sinds m'n twaalf zot van auto's! Hiervoor reed ik met een blauwe Ford Fiesta, maar sinds Januari dit jaar ben ik de trotse eigenaar geworden van de nieuwe Ford Focus model 2009. De dag dat ik hem uit de showroom mocht rijden was er voor mij ééntje om nooit te vergeten!
Zo stond ie op mij te wachten :party: :
29dgf7.jpg


Glimmen deed ie wel, dus ik tevreden weg :)_[] maar het was dus Januari.. Sneew en wegdekvuil werden al vlug het slachtoffer van m'n nieuwe wagen. Ik hoopte echt dat ik nog lang die showroomglans kon behouden, al was dat niet altijd gemakkelijk met de winterse buien. Al snel had ik het detailing virus te pakken en had ook al vlug een redelijke reeks meguiars stuff om m'n wagen te wassen en volgde ik ook nog een cursus. Nu sinds een kleine 2maand neus ik wat rond op dit forum en na wat babbelen en vragen stellen aan Dennis hier op het forum (heel erg bedankt hiervoor ;) heeft me nog laat s'avonds super verder geholpen) kwam Donderdagvoormiddag het eerste pakketje van CC bij mij binnen.

Wat heb ik dus nu voor het moment allemaal heb staan:

Products:
-PB Trim restorer
-PB Natty's paste wax
-Provision Glass scrub
-Meguiars Smooth Surface Individual Clay Bar
-Meguiars NXT Generation Tech Wax Spray
-Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo
-Meguiars Quik Detailer
-Meguiars Quik Interior Detailer
-Meguiars Gold Class Bug and Tar Remover (dikke tegenvaller, op zoek naar een alternatief)
-Turtle Wax Extreme Nano Wheel Clean
-Simoniz Glass cleaner

Pads & towels:
-Meguiars Gold Class Supreme Shine Microfiber (zo heb ik 9stuks ofwel 3packs )
-Meguiars Ultra Plush Super Terry Towels (2stuks)
-Meguiars Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) (1pakje met 2stuks)
-Meguiars Gold Class Even Coat Applicator Pads (1pakje met 2 stuks)
-Meguiars Gold Class All-Surface Interior Brush
-Meguiars Gold Class Ultra Safe Wheel Brush
-Meguiars Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
-Carrand Microfiber MAX Supreme Drying Towel
-Poorboys World Deluxe Mega Towel - Geel
-Poorboys World Deluxe Mega-Mega Towel - Groen
-Meguiars Water Magnet Microfiber Drying Towel
-3M 3434 afplaktape - 19mm
-Meguiars Gold Class Grit Guard inclusief emmer


Uiteraard ben ik steeds op zoek naar nog betere en makkelijkere producten. Poorboys is toch snel een favoriet geworden omdat blijkbaar (bijna alles?) in de zon kan verwerkt worden. En aangezien ik de wagen niet altijd (eigenlijk bijna nooit) in de shaduw kan wassen is dit mooi meegenomen. Tips en hints zijn hier altijd welkom om mijn Focusje er nog beter te laten uitzien :grinning:

Hier nog enkele foto's:

szbeqx.jpg

1t4yfr.jpg

dob9fo.jpg


Tot nu toe doe ik het niet slecht, al zeg ik het zelf :roll toch hoop ik nog veel van jullie hier te mogen leren $$)

meuh
Vince
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum Vince!
Schitterende auto heb je! :)^
En een erg mooie verzameling al. Maar ik weet al wel zeker dat dit nog meer gaat worden, als je hier even op het forum zit. ;)
 
Mooie voorstelronde! Schitterende Auto! Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen toen je hem de showroom uit reed! Welkom hier, en veel lees en poetsplezier!
 
welkom vince
nette auto idem kleur :)^
vergeet niet voor je verzameling de PB black hole,is natuurlyk perfect voor deze kleur

sucses simon
 
8-o 19 en al een splinternieuwe bak :)^

Was bij mij wel anders hahahaha oud roestig golf I :D

In elk geval welkom :cool: