• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

YAMAHA wildstar 1600 xv

adje

Detailing addict
16 sep 2009
122
62
Beste mede forum liefhebbers.

Ook ik maak hier maar eens een project aan, omdat mijn motor YAMAHA wildstar 1600 xv.
Wel eens van tijd tot tijd wil veranderen.
Sinds ik gelezen heb over plasti dip, kon ik het niet laten om er zelfs mee aan de slag te gaan.

Nu komen er een paar foto's

zo zag hij er voor het laats zeg maar uit, na de grote verbouwing.

IMAG0082.jpg


IMAG0084.jpg


En nu na het dip project.

IMAG0280.jpg


IMAG0281.jpg


IMAG0282.jpg


IMAG0290.jpg


IMAG0289.jpg


Het totale plaatje, na een poets beurtje.
Heb hem voorzien van blackhole en reload.

IMAG0299.jpg


IMAG0295.jpg


Als er veranderingen zijn zet ik ze wel hier neer, als dat mag.
 
Ligt het aan mij of staan de foto's in een verwarrende volgorde?
Volgens mij zijn de velgen van rood naar zwart gegaan, dat vind ik geen slechte zet. Hoeveel laagjes had je nodig?
Maak je de KuryAkin ook nog zwart?
 
Nee hoor de foto's staan in goede volgorde. Alleen de afmetingen ? Raar zelfde toestel geknipt.
Van rood naar zwart.
En ben nog aan het twijfelen over de hyper charger.
Hoeveel laagjes ik denk moeilijk te zegen maar 4 à 5 zullen ze wel halen plaatselijk.
 
Het is me duidelijk:
na de tekst "en nu na het dip project " staat er nog een foto met een rode velg. Dat bracht me in verwarring.
 
Maakt niet uit, heb er nog eens naar gekeken en inder daad had het iets beter kunnen formuleren.
Maar ach de laatste 2 zo is ie nu, maar voor hoe lang? ;)
 
Dat de foto's van een verschillend formaat zijn heeft vermoedelijk te maken met een instelling die jij (of iemand anders) aan de camera gewijzigd hebt/heeft.